Szukaj
Close this search box.

DJI Care Enterprise

Kompleksowa ochrona Twojego drona

DJI Care Enterprise został stworzony, aby zapewnić kompleksową ochronę produktów DJI z serii Enterprise. Usługa zapewnia 2 wymiany lub bezpłatne naprawy uszkodzonego sprzętu w wyniku zderzenia, upadku do wody lub zakłóceń sygnału. Ta skuteczna i kompleksowa usługa ochrony przed wypadkami zapewnia poczucie bezpieczeństwa dla całej Twojej floty DJI.

Lataj bez obaw

Bezpłatna wymiana drona w ramach DJI Care Enterprise.

* Dla każdej wymiany, opłata równa kosztom oceny uszkodzenia oryginalnego produktu jest odliczana od kwoty usługi.

Ochrona całej floty

Zminimalizuj ryzyko i uprość swoją pracę za pomocą jednego konta, by chronić wszystkie swoje drony. Dzięki wspólnej usłudze możesz przypisać dowolną ilość urządzeń do twojego konta Care Enterprise, zwiększając bezpieczeństwo i komfort pracy.

Szeroki wybór i kompleksowa opieka

Wybierz jeden z dwóch planów dostępnych w DJI Care Enterprise w oparciu o Twoje wymagania i ciesz się usługą ułatwiającą pracę.

DJI Care Eneterprise Basic

DJI Care Eneterprise Plus

Współdzielenie usług

Brak

Tak

Ilość wymian

2

Bez limitu

Opłata za wymianę

W niskiej cenie

Darmowa

Rodzaj planu

DJI Care Enterprise Basic

DJI Care Enterprise Plus

błąd użytkownika

zakłócenie sygnału

zderzenie

zalanie

upadek

Pokrycie szkód

Lataj bez obaw dzięki DJI Care Enterprise . Wymień swojego drona, nawet jeśli został uszkodzony wskutek zalania wodą. Wymiana również jest możliwa, jeśli dron został uszkodzony w wyniku upadku, kolizji, zakłóceń sygnału lub błędu użytkownika.

Cennik planu

Wybierz plan i praktykuj bezpieczny lot. Cennik (brutto) planu DJI Care Enterprise poniżej.

Darmowa dostawa

Podczas wymiany sprzętu na nowy, DJI pokryje wszelkie koszty dostawy, abyś nie musiał się niczym martwić.

* Dostępne jedynie w regionach objętych usługą Care Enterprise. W przypadku pozostałych regionów, koszty transportu i opłaty celne nie są pokrywane przez DJI.

DJI Care Enterprise Kompatybilne drony

Wsparcie szerokiej gamy produktów

DJI Care Enterprise wspiera szeroką gamę produktów z serii Enterprise, zapewniając profesjonalną ochronę twojej floty. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat wspieranych produktów skontaktuj się z nami.

DJI Care Enterprise jest dostępny dla następujących produktów:

Phantom 4 RTK

P4 Multispectral

Matrice 300 RTK

Mavic 2 Enterprise

Zenmuse H20

Zenmuse H20T

Zenmuse P1

Mavic 2 Enterprise Advanced

M2EA Moduł RTK

Zenmuse L1

Zenmuse H20N

Matrice 30

Matrice 30T

Mavic 3E

Mavic 3T

Mavic 3M

Matrice 350 RTK

Matrice 30T Wersja DJI Dock

Zenmuse L2

Matrice 3D

Matrice 3TD

Zenmuse H30

Zenmuse H30T

DJI Care Enterprise FAQ

1. Co to jest DJI Care Enterprise?

DJI Care Enterprise to plan obsługi posprzedażowej zaprojektowany specjalnie dla produktów DJI Enterprise, pozwalający latać ze spokojem, nie martwiąc się o przypadkowe uszkodzenia. DJI Care Enterprise oferuje trzy pakiety, które zapewniają dostosowane i kompleksowe usługi w oparciu o Twoje potrzeby:

DJI Care Enterprise Basic
W razie przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie usługi, oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania odpowiednich komponentów lub odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise.

DJI Care Enterprise Plus
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym usługą, dostępna jest bezpłatna usługa naprawy lub wymiany, pod warunkiem, że całkowita kwota jest wystarczająca do odliczenia opłaty odpowiadającej kosztowi oceny uszkodzenia. Wspólna ochrona może zostać rozszerzona na inne urządzenia DJI Enterprise powiązane z DJI Care Enterprise Plus w ciągu 30 dni kalendarzowych od pierwszej aktywacji i powiązania.

DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie usługi, oferowane są do czterech wymian, po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Ponadto w okresie obowiązywania planu serwisowego udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nim komponenty.

2. Jakie są dostępne okresy ochrony DJI Care Enterprise?

DJI Care Enterprise Basic
12-miesięczny okres usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, zgodnie z umową serwisową.

DJI Care Enterprise Plus
12-miesięczny okres usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie serwisowej.

DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
24-miesięczny okres usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie serwisowej.

* Nawet jeśli świadczenia DJI Care Enterprise zostały już wykorzystane przed wygaśnięciem, odnowiony plan usługi DJI Care Enterprise nie wejdzie w życie z wyprzedzeniem.

3. W jakich krajach i regionach dostępna jest usługa DJI Care Enterprise?

Pakiety usług dostępne są w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Liechtensteinie, Islandii, Serbii, Monako, Australii, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Hongkongu i Chinach kontynentalnych.
Obsługiwane regiony i wersje planu serwisowego mogą się nieznacznie różnić w przypadku niektórych modeli.

4. Jakie modele produktów są objęte usługą DJI Care Enterprise?

Produkty objęte wsparciem DJI Care Enterprise Basic to: Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.

Produkty objęte planem DJI Care Enterprise Plus to: Matrice 300 RTK,Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.

Produkty objęte usługą DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) to: DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.

5. Jakie komponenty są objęte usługą DJI Care Enterprise?

Poniżej przedstawiono zakres usług wymiany świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usług naprawy świadczonych przez DJI Care Enterprise Plus:
(1) Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus drona i śmigła;
(2) Matrice 210 , Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 300 RTK: korpus drona, śmigła, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Mavic 2 Enterprise Series: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2 i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(9)Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, M2EA Spotlight, M2EA Głośnik i M2EA Beacon;
(10) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(11) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(12) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, gimbal i kamera, śmigła, RC Plus i inteligentna stacja ładowania;
(13) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(14) DJI Mavic 3M: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(15)Matrice 350 RTK: dron, śmigła, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i Intelligent Battery Station (dwie baterie można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus);
(16)Matrice 30T Dock Version: korpus drona, gimbal i kamera oraz śmigła;
(17) Matrice 3D, Matrice 3TD: korpus drona, gimbal i kamera oraz śmigła (dwie baterie można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus).

Ilość komponentów wymienionych powyżej: Śmigło (Para) x2, Inne komponenty x1.

Zakres oficjalnych usług świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) przedstawiono poniżej:
(1) Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów mocujących śmigła);
(2) Matrice 210: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 RTK: korpus drona, system kontroli lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 210 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5)Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), antena D-RTK 2 (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(6)Matrice 300 RTK: korpus drona, system kontroli lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8)Mavic 2 Enterprise Series: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast ilości spustów migawki obiektywu);
(10) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(11)Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(12) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(13) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(14)Matrice M30, Matrice M30T: korpus drona, gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania;
(15) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast ilości spustów migawki obiektywu);
(16) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(17)DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: Tylko przedłużony okres gwarancji, zamiast ilości spustów migawki obiektywu);
(18)Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, system napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(19) Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej (obiektyw: Przedłużono tylko okres gwarancji, zamiast ilości spustów migawki obiektywu);
(20)Matrice 3D, Matrice 3TD: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł).

Uwagi:
(1) Prosimy o odesłanie objętych gwarancją komponentów zgodnie z powyższą listą. W przeciwnym razie firma DJI ma prawo zażądać od użytkownika dosłania takich komponentów lub odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Wszelkie elementy, które nie zostaną odesłane, nie będą objęte usługami DJI Care Enterprise. Nie należy odsyłać żadnych komponentów osobno ani komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. DJI ma prawo odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli użytkownik odeśle komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Prosimy o niewysyłanie ładowarki akumulatora lub innych części, które nie są objęte gwarancją. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność poniesione w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez użytkownika.
(2) W przypadku modeli dronów z częściami zawierającymi akumulator, możesz zdecydować, czy odesłać akumulator, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz akumulator, DJI dostarczy ci nowy podczas usługi wymiany; jeśli żaden akumulator nie zostanie odesłany, DJI nie zapewni wymiany akumulatora podczas usługi. Jeśli firma kurierska odmówi dostarczenia akumulatora z powodu jego poważnego uszkodzenia, można skontaktować się z DJI i dostarczyć zdjęcia lub filmy akumulatora bez konieczności odsyłania uszkodzonego akumulatora. Po weryfikacji DJI dostarczy nowy akumulator w ramach wymiany produktu.

6. Jaka jest opłata za usługę DJI Care Enterprise?

(1) W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę za wymianę. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty za wymianę.

W przypadku usługi DJI Care Enterprise Plus nie trzeba uiszczać żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany mieści się w zakresie ochrony. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat kosztów wymiany.
Jeśli kwota zabezpieczenia jest niewystarczająca do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie pokrycie brakującej kwoty, aby móc skorzystać z usługi naprawy lub wymiany.

(2) Wszelkie koszty wysyłki i ewentualne podatki (w kraju wykupienia usługi) w obie strony ponosi DJI. Jeśli użytkownik chce odesłać produkt poza granice kraju lub regionu, musi najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty celne, opłaty za wysyłkę i inne opłaty ponosi wyłącznie użytkownik. DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.

7. Jakie są warunki zakupu, odnowienia lub konwersji usługi DJI Care Enterprise?

1. DJI Care Enterprise oferuje następujące usługi: DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) i DJI Care Enterprise Plus. Możesz wybrać jeden z nich w zależności od potrzeb.
Kup i powiąż DJI Care Enterprise, jeśli Twoje urządzenie DJI Enterprise spełnia którykolwiek z poniższych warunków:
① Urządzenie DJI Enterprise jest fabrycznie nowe i nieaktywowane;
② Urządzenie DJI Enterprise było aktywowane przez okres krótszy niż 72 godziny;
③ upłynęły mniej niż 72 godziny od naprawy urządzenia DJI Enterprise przez oficjalne centrum serwisowe DJI.

Uwaga: Jeśli produkt jest objęty gwarancją, należy nagrać film zgodnie z<DJI Care Enterprise Video Verification Tutorial> i przesłać go do chmury lub platformy wideo. Po przesłaniu filmu zapoznaj się z szablonem wniosku o weryfikację wideo i wyślij wiadomość e-mail na adres videoverification@dji.com. Sprawdzimy wideo i odpowiemy na wiadomość e-mail w ciągu 1-3 dni roboczych. Po pomyślnym przejściu weryfikacji i otrzymaniu pozytywnej decyzji, możesz kupić i powiązać DJI Care Enterprise w ciągu 72 godzin.

2. Możesz odnowić DJI Care Enterprise Basic, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:
(1) zakupiono DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni), a łączny okres zakupionej i powiązanej usługi nie przekracza 2 lat;
(2) zakupiona usługa DJI Care Enterprise jeszcze nie wygasła lub wygaśnie w ciągu 15 dni.

3. DJI Care Enterprise Plus można odnowić, jeśli spełnione są wszystkie poniższe warunki:
(1) zakupiono usługę DJI Care Enterprise Plus, a łączny okres zakupionej i związanej usługi nie przekracza 2 lat;
(2) zakupiona usługa DJI Care Enterprise jeszcze nie wygasła lub wygasła w ciągu 15 dni.

4. Konwersja urządzenia z fabrycznie przypisaną usługą DJI Care Enterprise Basic do usługi DJI Care Enterprise Plus jest możliwa tylko i wyłącznie wtedy gdy urządzenie posiada przypisaną roczną usługę DJI Care Enterprise Basic. 

Konwersja urządzenia z fabrycznie przypisaną dwuletnią usługą DJI Care Enterprise Basic do usługi DJI Care Enterprise Plus nie jest możliwa.

8. Czy muszę powiązać DJI Care Enterprise z moimi dronami i ładunkami użytkowymi?

Jeśli zakupiłeś kod aktywacyjny DJI Care Enterprise, musisz aktywować i powiązać usługę z urządzeniem za pomocą kodu aktywacyjnego na <oficjalnej stronie internetowej DJI>.

Jeśli zakupiłeś urządzenie w zestawie z usługą DJI Care Enterprise w formie autoaktywacji, strona aktywacji pojawi się w aplikacji aparatury sterującej, gdzie będziesz musiał się zarejestrować i zakończyć proces aktywacji i powiązania. Jeśli odnowisz DJI Care Enterprise na stronie producenta, odnowiony plan serwisowy zostanie automatycznie powiązany z Twoim urządzeniem bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności. Po aktywacji możesz przejść do strony zapytania online <DJI Status Check>, aby sprawdzić status usługi.

9. Jeśli kupiłem DJI Care Enterprise dla dwóch dronów, czy ich kwoty ubezpieczenia mogą być współdzielone?

W ramach usługi DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) liczba wymian dla wielu dronów lub ładunków nie może być współdzielona.

Jeśli zakupiłeś DJI Care Enterprise Plus z kilkoma produktami DJI Enterprise, w ciągu 30 dni kalendarzowych po pierwszej aktywacji i powiązaniu możesz wybrać, czy chcesz podzielić się kwotami ubezpieczenia między tymi urządzeniami.
Jeśli zdecydujesz się współdzielić kwoty ochrony, odnowiona usługa DJI Care Enterprise Plus będzie współdzielona automatycznie.
Kwoty ochrony nie mogą być współdzielone w żadnym innym przypadku, w tym między innymi w następujących scenariuszach:
(1) Kwota ochrony DJI Care Enterprise Plus nie może być współdzielona z innymi produktami DJI Enterprise, dla których nie zakupiono DJI Care Enterprise Plus.
(2) Kwota ochrony DJI Care Enterprise Plus dla pierwszego powiązania nie może być współdzielona z kwotą ochrony odnowionego DJI Care Enterprise Plus.

10. Czy DJI Care Enterprise obsługuje DJI Care Express? Jakie serie produktów są obsługiwane przez DJI Care Express?

Jeśli zakupiłeś i powiązałeś DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) , możesz ubiegać się o usługę DJI Care Express, pod warunkiem, że Twoja usługa DJI Care Enterprise jest nadal ważna i pozostała co najmniej jedna wymiana. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia produktu Enterprise podczas normalnej pracy w okresie objętym gwarancją, po przesłaniu wniosku o naprawę zgodnie z właściwą procedurą, DJI wyśle Ci zupełnie nowy lub odpowiednik pod względem wydajności i niezawodności do fabrycznie nowego produktu natychmiast po otrzymaniu uszkodzonego urządzenia.

DJI Care Express obejmuje Phantom 4 RTK, M300 RTK, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.

11. Które modele dronów są objęte bezpłatną usługą konserwacji DJI Maintenance przy zakupie DJI Care Enterprise? Jak korzystać z usługi konserwacji DJI Maintenance? Jaki jest okres ważności usługi konserwacji drona DJI Maintenance?

Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi konserwacji po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.

Następujące produkty mogą korzystać z dwóch standardowych usług serwisowych po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.

Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi konserwacji po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T,DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Matrice 3D i Matrice 3TD.

Możesz skontaktować się z dystrybutorem lub odwiedzić oficjalną stronę internetową DJI i wypełnić wniosek o usługę serwisową w sekcji Często zadawane pytania dotyczące usług serwisowych na stronie <Service Request and Inquiry>, aby uzyskać kod serwisowy. Następnie należy przesłać zgłoszenie serwisowe na stronie Maintenance Service.

Z bezpłatnej usługi serwisowej można korzystać w okresie obowiązywania planu serwisowego DJI Care Enterprise. Możesz odwiedzić stronę <Service Plans page>, aby sprawdzić ważność swojego planu DJI Care Enterprise.

W odniesieniu do części i metod konserwacji objętych standardową usługą konserwacji, DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji.

12. Czy istnieje udział własny dla DJI Care Enterprise?

Nie, w przypadku tych pakietów nie ma udziału własnego.

13. Czy DJI Care Enterprise posiada globalną gwarancję?

Globalna gwarancja nie jest dostępna w ramach DJI Care Enterprise.

14. Jak korzystać z DJI Care Enterprise?

W przypadku uszkodzeń objętych warunkami korzystania z urządzenia DJI Enterprise można przejść do strony internetowej usług naprawczych DJI, aby przesłać <Zlecenie naprawy online>.
Po złożeniu wniosku o naprawę należy wysłać urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum naprawczego. Elementy do wysłania podlegają zakresowi ubezpieczenia określonemu w umowie serwisowej dla zakupionej usługi DJI Care Enterprise.

15. Czy DJI Care Enterprise obejmuje drony i ładunki uszkodzone przez kontakt z wodą?

W przypadku uszkodzenia przez wodę można skorzystać z wymiany lub naprawy w ramach usługi DJI Care Enterprise. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z treścią umowy serwisowej DJI Care Enterprise.

16. Po wymianie numer seryjny mojego produktu jest inny. Czy ma to wpływ na moją usługę? Czy mój okres ochrony zostanie ponownie obliczony?

Jeśli numer seryjny ulegnie zmianie podczas naprawy lub wymiany, zostanie on zaktualizowany w systemie i nie będzie to miało żadnego wpływu na przyszłe usługi. Okres ochrony nie zostanie ponownie obliczony i będzie nadal podlegać umowie serwisowej.

17. Jak sprawdzić numer seryjny mojego urządzenia DJI Enterprise?

Kliknij <tutaj>, aby sprawdzić numer seryjny produktu DJI.

18. Co to jest usługa DJI Care Flyaway Coverage?

1. Czym jest usługa DJI Care Flyaway Coverage?
DJI Care Flyaway Coverage to usługa świadczona w ramach DJI Care Enterprise Plus. Jeśli twój dron odleci bezpowrotnie w niekontrolowany sposób z powodu nieszczęśliwego zdarzenia w okresie ważności DJI Care Enterprise Plus, możesz otrzymać sprawnie działający produkt od DJI po przejściu procedury serwisowej i uiszczeniu opłaty serwisowej.

Obsługiwany plan serwisowy: DJI Care Enterprise Plus
Liczba wymian: Jeden raz w roku
Opłata za wymianę Flyaway: Aby skorzystać z usługi Flyaway Coverage, należy uiścić opłatę za wymianę. Kliknij<tutaj>, aby zobaczyć opłatę za wymianę.
Obsługiwane produkty: Matrice 30, Matrice 30T, Mavic 3E, Mavic 3T i Mavic 3M

* Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi Flyaway Coverage, DJI dostarczy produkt zastępczy tego samego modelu co Twój, a produkt zastępczy będzie fabrycznie nowy lub odpowiednik fabrycznie nowego produktu pod względem wydajności i niezawodności.
* Możesz kliknąć<tutaj>, aby sprawdzić pozostały czas usługi Flyaway Coverage.

2. W jaki sposób usługa DJI Care Flyaway Coverage wchodzi w życie?
Powiązanie konta DJI i aparatury zdalnego sterowania:
Jeśli zakupiony produkt jest obsługiwany przez usługę DJI Care Flyaway Coverage, należy powiązać konto aplikacji i aparaturę zdalnego sterowania z dronem za pomocą najnowszej wersji aplikacji DJI Pilot 2.

Metoda powiązania:
W przypadku zupełnie nowego i nieaktywowanego produktu postępuj zgodnie z instrukcjami wiązania wyświetlanymi na ekranie w programie DJI Pilot 2 podczas aktywacji.
Jeśli produkt został aktywowany, zakończ proces powiązania w sekcji ” Device Management” (Zarządzanie urządzeniem) w aplikacji DJI Pilot 2.

Sprawdzenie informacji o powiązaniu:
Po pomyślnym powiązaniu można sprawdzić informacje o powiązaniu w sekcji Device Management (Zarządzanie urządzeniami) aplikacji DJI Pilot 2.

Aby powiązać drona i aparaturę zdalnego sterowania lub wykonać operację usunięcia powiązania, zapoznaj się z <tym artykułem>.

3. Jaki jest cel powiązania konta i aparatury zdalnego sterowania wymaganego dla usługi DJI Care Flyaway Coverage Service?
Aby upewnić się, że statek powietrzny może korzystać z usługi Flyaway Coverage świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus, konto i aparatura zdalnego sterowania muszą być powiązane ze statkiem powietrznym:
– Powiązanie drona z kontem DJI oznacza, że właściciel konta jest właścicielem drona.
– Powiązanie statku powietrznego z aparaturą zdalnego sterowania rejestruje logi łączące statek powietrzny z aparaturą zdalnego sterowania.
Jeśli dojdzie do niekontrolowanej ucieczki drona, tylko właściciel powiązanego konta może ubiegać się o usługę Flyaway coverage i sporządzić raport Flyaway za pomocą powiązanej aparatury zdalnego sterowania, aby oznaczyć drona statusem niekontrolowanej ucieczki drona.
W związku z tym, aby skorzystać z usługi Flyaway coverage na swoim produkcie, należy przejść do [Settings] – [Device Management] w aplikacji, aby powiązać swoje konto DJI z dronem z odpowiednim wyprzedzeniem, a także powiązać aparaturę zdalnego sterowania z dronem.

W przypadku statku powietrznego, który nie został powiązany lub powiązanie zostało anulowane, nie będzie można ubiegać się o skorzystanie z usługi Flyaway Coverage.
Jeśli użytkownik zdecyduje się skorzystać z usługi Flyaway Coverage, firma DJI dostarczy produkt zastępczy tego samego modelu co produkt użytkownika, a produkt zastępczy będzie fabrycznie nowy lub odpowiadający fabrycznie nowemu produktowi pod względem wydajności i niezawodności.

4. Jak skorzystać z usługi DJI Care Flyaway Coverage?
(1) Wejdź na oficjalną stronę DJI, a następnie przejdź do Support > Service Request and Inquiry > Flyaway Service i prześlij informacje o incydencie;
(2) Dostarczyć zapisy lotu dla statku powietrznego ze statusem niekontrolowanej ucieczki, aby DJI mógł określić, czy incydent spełnia wymagania DJI Care Flyaway Coverage;
(3) Wypełnić raport DJI Care Flyaway Aircraft Report, postępując zgodnie z instrukcjami. Po potwierdzeniu raportu dalsze latanie statkiem powietrznym jest zabronione;
(4) Uiścić opłatę;
(5) Dron zastępczy zostanie wysłany do użytkownika.

* Jeśli statek powietrzny zostanie jednak znaleziony przed uiszczeniem opłaty serwisowej, można skontaktować się z firmą DJI w celu anulowania raportu DJI Care Flyaway Aircraft Report, a następnie można ponownie normalnie korzystać z produktu. Jeśli opłata za usługę została już uiszczona, własność oryginalnego samolotu zostanie przeniesiona na firmę DJI, a raport DJI Care Flyaway Aircraft nie może zostać anulowany. Jeśli odnajdziesz zagubionego drona, odeślij go niezwłocznie z powrotem do DJI.

DJI Care Enterprise Warunki świadczenia usług

Dziękujemy za zakup usługi DJI Care Enterprise, przeznaczonej wyłącznie dla produktów DJI Enterprise.
Przed skorzystaniem z tej usługi należy zapoznać się z poniższymi warunkami:
1. Przed zakupem tej usługi użytkownik oświadcza, że został poinformowany o niniejszych warunkach i wyraził na nie zgodę.

2. Aby zapewnić prawidłowe korzystanie z usługi, należy upewnić się, że zakupiona wersja DJI Care Enterprise jest zgodna z regionem, w którym zakupiono urządzenie.

3. Ta usługa może być powiązana wyłącznie z urządzeniami zakupionymi za pośrednictwem oficjalnych lub autoryzowanych kanałów DJI i używanymi w kraju lub regionie wybranym podczas zakupu tej usługi.

4. Usługę DJI Care Enterprise można odnowić na maksymalnie trzy lata. Każda wymiana produktu z nowym numerem seryjnym zostanie automatycznie powiązana z pakietem DJI Care oryginalnego produktu i będzie korzystać z pozostałych korzyści i okresu gwarancji. Nie należy ponownie kupować pakietu DJI Care Enterprise dla nowego produktu zastępczego. Numery seryjne produktu DJI i jego komponentów są ważnymi informacjami, które umożliwiają korzystanie z usługi DJI Care Enterprise. Informacje te należy przechowywać w bezpiecznym miejscu i nie ujawniać ich innym osobom. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za konsekwencje i odpowiedzialność za wszelkie nieautoryzowane użycie numeru seryjnego produktu DJI i innych odpowiednich usług z nim związanych, spowodowane ujawnieniem takich informacji.

I. Informacje o usłudze i jej zakres

1. Okres usługi
Okres świadczenia usługi dla DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Plus wynosi 12 miesięcy.
Okres ochrony serwisowej dla DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) wynosi 24 miesiące.
Wchodzi on w życie o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie serwisowej. Datę rozpoczęcia umowy serwisowej można sprawdzić na stronie internetowej< DJI Service Plans web page>.

2. Informacje ogólne o usłudze
DJI Care Enterprise Basic
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie obowiązywania usługi, oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. Ponadto udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nią komponenty w okresie ważności planu serwisowego.

DJI Care Enterprise Plus
W okresie obowiązywania usługi DJI Care Enterprise Plus, w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu DJI Enterprise podczas normalnej eksploatacji, opłaty za naprawę i koszty robocizny poniesione w ramach zakresu pokrycia będą ponoszone przez DJI, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego autoryzowanego centrum napraw DJI w okresie obowiązywania usługi.
Wszelkie opłaty naprawcze poniesione w związku z uszkodzeniami, które nie są objęte usługą DJI Care Enterprise Plus, zostaną poniesione przez użytkownika lub pokryte przez jakąkolwiek zakupioną usługę, która obejmuje uszkodzenia.
Ponadto użytkownik może również skorzystać z usługi wymiany DJI, decydując się na odliczenie opłaty odpowiadającej opłatom za naprawę od kwoty ubezpieczenia, a następnie przesyłając wniosek o naprawę zgodnie z właściwą procedurą i odsyłając odpowiednie komponenty z powrotem do DJI.

DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją, oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Ponadto w okresie obowiązywania planu serwisowego udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nim komponenty.

Uwagi:
(1) Dostarczone urządzenie zastępcze ma taką samą wydajność i niezawodność jak fabrycznie nowy produkt.
(2) Dla Zenmuse XT S, Zenmuse XT i Zenmuse XT2 dostępne są tylko usługi naprawy. Usługi wymiany są obecnie niedostępne dla tych urządzeń.
(3) W przypadku Matrice 350 RTK, Matrice 3D i Matrice 3TD dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus.
(4) Z bezpłatnej usługi DJI Maintenance Basic można korzystać w okresie obowiązywania planu serwisowego DJI Care Enterprise.
Następujące produkty mogą korzystać z usługi DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch usług DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z usługi DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Matrice 3D i Matrice 3TD .
*DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji części i metod konserwacji objętych usługą DJI Maintenance Standard.

3. Podzespoły objęte usługą
Poniżej przedstawiono zakres usług wymiany świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usług naprawy świadczonych przez DJI Care Enterprise Plus:
(1) Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus drona i śmigła;
(2) Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 300 RTK: korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Mavic 2 Enterprise Series: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2 i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(9)Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(10) Moduł M2EA RTK: Moduł RTK M2EA;
(11) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(12) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, gimbal i kamera, śmigła, DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(13) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(14) DJI Mavic 3M: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(15)Matrice 350 RTK: samolot, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus);
(16)Matrice 30T Dock Version: korpus drona, powiązany gimbal i kamera oraz śmigła;
(17)Matrice 3D, Matrice 3TD: korpus drona, powiązany gimbal i kamera oraz śmigła ( dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus).

Ilość komponentów wymienionych powyżej: Śmigło (Para) x2, Inne komponenty x1.

Zakres oficjalnych usług gwarancyjnych świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) przedstawiono poniżej:
(1) Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2) Matrice 210: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 210 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze złącze gimbala w górę i podwójne złącza gimbala w dół;
(5)Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK 2 (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(6)Matrice 300 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8)Mavic 2 Enterprise Series: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(10) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(11)Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(12) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(13) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(14)Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(15) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(16) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(17)DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: Tylko przedłużony okres gwarancji, zamiast liczby spustówk migawki obiektywu);
(18)Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, system napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania akumulatorów;
(19) Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej (obiektyw: Przedłużono tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(20)Matrice 3D, Matrice 3TD: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł).

Uwagi:
(1) Prosimy o odesłanie objętych gwarancją komponentów zgodnie z powyższą listą. W przeciwnym razie firma DJI ma prawo zażądać od użytkownika odesłania takich komponentów lub odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Wszelkie elementy, które nie zostaną odesłane, nie będą objęte usługami DJI Care Enterprise. Nie należy odsyłać żadnych komponentów osobno ani komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI, w tym między innymi śmigła, akumulatorów, zewnętrznego GPS, górnego pojedyńczego gimbala, dolnego podwójnego gimbala i pojedynczego obiektywu. DJI ma prawo odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Nie należy odsyłać ładowarki ani innych części, które nie są objęte zakresem usługi. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność poniesione w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez użytkownika.
(2) W przypadku modeli dronów zawierających akumulatory, możesz zdecydować, czy odesłać akumulator, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz akumulator, DJI dostarczy ci nowy podczas usługi wymiany; jeśli żaden akumulator nie zostanie odesłany, DJI nie zapewni wymiany akumulatora podczas usługi. Jeśli firma kurierska odmówi dostarczenia akumulatora z powodu jego poważnego uszkodzenia, możesz skontaktować się z DJI i dostarczyć zdjęcia lub filmy akumulatora bez konieczności odsyłania uszkodzonego akumulatora. Po weryfikacji DJI dostarczy nowy akumulator w ramach wymiany produktu.

4. Opłaty serwisowe
(1) Opłata za wymianę i kwota pokrycia
Szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Ⅱ. Opłata za wymianę i kwota ubezpieczenia” Regulaminu.

(2) Opłaty za wysyłkę i podatki
Wszelkie opłaty za wysyłkę w obie strony poniesione w kraju lub regionie, w którym użytkownik chce skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, ponosi DJI.
Jeśli użytkownik chce odesłać produkt za granicę lub do innego regionu, musi najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty celne, opłaty za wysyłkę i inne opłaty ponosi użytkownik.
DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.

II. Opłata za wymianę i kwota ubezpieczenia

1. W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę za wymianę. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty za wymianę.

2. W przypadku usługi DJI Care Enterprise Plus nie będziesz musiał uiszczać żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany mieści się w kwocie objętej usługą. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat kwoty pokrycia.
Jeśli koszt wymiany przekracza saldo kwoty objętej usługą, konieczne będzie uregulowanie nadwyżki, aby móc skorzystać z usługi naprawy lub wymiany.

3. Aby skorzystać z usługi DJI Care Flyaway Coverage, należy uiścić opłatę za wymianę. Więcej informacji na temat opłaty za wymianę można znaleźć <kliknij tutaj>.

III. Wyłączenia

DJI Care Enterprise nie obejmuje poniższych:
1. Uszkodzonych komponentów nieobjętych zakresem usługi.
2. Komponenty objęte gwarancją, których całkowicie lub częściowo brakuje.
3. Komponenty, które zostały skradzione lub zagubione.
4. Uszkodzenia spowodowane lotem w nieodpowiednich warunkach.
5. Uszkodzenia spowodowane umyślnie.
6. Otarcia i uszkodzenia powłoki, które nie mają wpływu na działanie produktu.
7. Uszkodzenia spowodowane klęskami żywiołowymi, wojnami, działaniami wojskowymi, zamieszkami, zamachami stanu, buntami i działaniami terrorystycznymi.
8. Uszkodzeń spowodowanych użyciem produktu do działań niezgodnych z prawem lub zasadami użytkowania.
9. Pośrednia strata lub oczekiwany zysk w jakiejkolwiek formie.
10. Żądania naprawy lub wymiany, które wykraczają poza okres objęty DJI Care Enterprise.
11. Dodatkowe opłaty wynikające z ulepszeń technicznych lub poprawy wydajności.
12. Uszkodzenia wynikające z modyfikacji niezgodnych z zaleceniami instrukcji obsługi lub użycia niekompatybilnych akumulatorów, ładowarek lub innych urządzeń pomocniczych.
13. Uszkodzenia wynikające z korzystania z akcesoriów, akumulatorów lub oprogramowania innych firm.
14. Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowaną naprawą lub wymianą części.
15. Uszkodzenia wynikające z modyfikacji lub demontażu produktu, które są niezgodne z oficjalną dokumentacją lub nieautoryzowane przez DJI.
16. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłową instalacją lub użytkowaniem i obsługą niezgodną z wymaganiami zawartymi w instrukcji obsługi.
17. Okoliczności określone w warunkach świadczenia usług prowadzące do zakończenia usługi zastępczej w ramach DJI Care Enterprise.
18. Wszelkie procesy sądowe, arbitraż lub wydatki związane z odpowiedzialnością gwarancyjną w ramach DJI Care Enterprise.
19. Zgłoszenia serwisowe spoza regionu zakupu.
20. Obrażenia ciała lub uszkodzenia mienia klienta lub innego personelu spowodowane przez produkt.

IV. Zakończenie usługi

1. Uznaje się, że firma DJI wypełniła swoje zobowiązania wynikające z niniejszych warunków świadczenia usług, a niniejsza usługa zostanie automatycznie zakończona w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(1)Okres ochrony DJI Care Enterprise wygasa.
(2) Wszystkie usługi świadczone przez DJI Care Enterprise zostały wykorzystane.
(3) Złożyłeś wniosek z własnej inicjatywy o anulowanie usługi DJI Care Enterprise z potwierdzeniem od DJI.

2. DJI może odmówić świadczenia tej usługi lub zakończyć jej świadczenie w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(1) Produkt, dla którego żądana jest usługa, nie został zakupiony za pośrednictwem oficjalnych lub autoryzowanych kanałów firmy DJI.
(2) Wersja DJI Care Enterprise nie jest taka sama jak ta, z której zakupiono powiązany produkt.
(3) Usługa została zamówiona spoza obszaru objętego usługą.
(4) Data żądania usługi przekracza okres świadczenia usługi.
(5) Zgłoszenie serwisowe nie zostało dokonane zgodnie z właściwą procedurą zgłoszenia serwisowego.

V. Proces naprawy

1. Przygotowanie
(1)Przed zakupem usługi DJI Care Enterprise należy uważnie przeczytać <Politykę prywatności DJI> i warunki usługi DJI Online Repair Request. Po zakupie lub złożeniu wniosku o korzystanie z usługi DJI Care Enterprise uznaje się, że użytkownik przeczytał i zgodził się przestrzegać niniejszej polityki prywatności oraz warunków korzystania z usługi DJI’s Online Repair Request. Oznacza to, że użytkownik wyraził zgodę na przekazanie DJI wprowadzonych danych osobowych i informacji o produkcie oraz upoważnił DJI do wykorzystania tych informacji podczas świadczenia usług. Informacje o produkcie obejmują między innymi model i numer seryjny produktu, dane dotyczące ustawień produktu, dane dotyczące operacji lotu, środowisko lotu i dane dotyczące lokalizacji.

(2)Przed odesłaniem produktu do wymiany lub naprawy należy wykonać kopię zapasową danych osobowych i/lub usunąć wszystkie dane zainstalowane lub zarejestrowane na produkcie, w tym między innymi obrazy, filmy oraz zainstalowane oprogramowanie i pakiety oprogramowania innych firm. Jeśli takich informacji nie można usunąć, należy je zmodyfikować, aby uniemożliwić innym uzyskanie do nich dostępu lub wykluczyć je z definicji danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli użytkownik nie usunie takich informacji, DJI uzyska do nich dostęp podczas świadczenia usługi i może usunąć takie dane w wyniku świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.

(3) Nie odsyłaj karty SD. Jeśli produkt musi zostać odesłany, upewnij się, że dane na karcie SD zostały wcześniej zarchiwizowane i/lub usunięte. Jeśli nie usuniesz danych z karty SD, DJI uzyska do nich dostęp podczas świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.

2. Proces serwisowy związany z przypadkowym uszkodzeniem produktu
Jeśli którykolwiek z produktów DJI określonych w niniejszych warunkach działa nieprawidłowo lub jest uszkodzony, należy przejść do <strony internetowej usług naprawczych DJI>, aby przesłać „Zlecenie naprawy online”. DJI oferuje następujące dwa rodzaje usług na całym świecie, których dostępność zależy od modelu produktu, związanej wersji DJI Care oraz kraju lub regionu.
(1) Zgłoszenie naprawy online
Rejestracja zgłoszenia: Wybierz ” Repair ” jako rodzaj usługi w momencie rejestracji. Wybierając opcję Online Repair Request, należy wysłać uszkodzony produkt do oficjalnego centrum serwisowego DJI. Gdy centrum serwisowe potwierdzi stan produktu, możesz wybrać, czy chcesz skorzystać z DJI Care Enterprise.

Odsyłanie produktu: Po otrzymaniu zlecenia naprawy należy wysłać urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum napraw, zgodnie z umową serwisową dla zakupionej usługi DJI Care Enterprise. Upewnij się, że elementy, które mają zostać odesłane, kwalifikują się do usługi zgodnie z umową. W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać odesłania takich elementów lub odrzucić zgłoszenie usługi DJI Care Enterprise.

Wykrycie uszkodzenia lub nieprawidłowego działania: Centrum serwisowe DJI wykryje uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie produktów użytkownika.

Świadczenie usług: Po potwierdzeniu, że uszkodzenie urządzenia mieści się w zakresie DJI Care Enterprise, DJI prześle wycenę kosztów naprawy. Następnie można wybrać naprawę lub wymianę produktu:
① DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): Po wybraniu usługi wymiany otrzymasz arkusz wyceny wymiany. Po potwierdzeniu wyceny i dokonaniu płatności DJI zorganizuje wysyłkę naprawionego lub wymienionego produktu.
② DJI Care Enterprise Plus: Po wybraniu usługi wymiany i ustaleniu przez DJI, że wymiana wchodzi w zakres usługi, opłata odpowiadająca kosztowi naprawy lub wymiany zostanie odjęta od kwoty ubezpieczenia. Jeśli saldo kwoty pokrycia jest niewystarczające do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie nadrobienie nadpłaconej kwoty, aby móc skorzystać z usługi naprawy lub wymiany. Po otrzymaniu potwierdzenia DJI zorganizuje wysyłkę naprawionego lub wymienionego produktu.
③ Jeśli wybrano usługę DJI Care Enterprise, należy odesłać oryginalny produkt do DJI, a oryginalny produkt lub części zostaną odzyskane przez DJI jako dowód świadczenia usługi. Aby skorzystać z usługi wymiany, DJI nie przeprowadzi żadnej analizy danych incydentu na uszkodzonym produkcie w ramach usługi.

Odbiór produktu: Po zakończeniu usługi DJI wyśle urządzenie zastępcze lub naprawiony produkt, który został automatycznie powiązany z DJI Care Enterprise Twojego oryginalnego produktu. Dodatkowo, okres ważności objętych usług, jak również oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu, zostaną odziedziczone.

Uwaga:
Jeśli chcesz skorzystać z usługi wymiany akumulatora świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus dla Matrice 350 RTK, Matrice 3D, Matrice 3TD, odeślij akumulator razem z dronem i wybierz ” DJI Care Battery Replacement” w sekcji „Others” w „Fill in the Incident Description” podczas żądania usługi naprawy. W ramach zakresu usługi DJI zapewni usługę wymiany baterii, odliczając liczbę wymienionych akumulatorów i odbierając oryginalny akumulator jako dowód wykonania usługi.

(2) DJI Care Express
Rejestracja sprawy i uiszczenie opłat za usługę: Wybierając DJI Care Express, użytkownik decyduje się na skorzystanie z usługi wymiany produktów w razie przypadkowego uszkodzenia i zgadza się, że DJI nie przeprowadzi analizy danych uszkodzonych produktów podczas usługi wymiany i odzyska oryginalne produkty jako dowód usługi wymiany. Przed zgłoszeniem sprawy należy uiścić opłatę za usługę wymiany.

Odsyłanie produktu: Po przesłaniu zgłoszenia należy odesłać wszystkie uszkodzone elementy produktu, które są objęte zakresem usługi, zgodnie z umową serwisową dla DJI Care Enterprise. Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć powiązanych komponentów wymaganych do usługi wymiany, DJI zastrzega sobie prawo do zażądania od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucenia wniosku o wymianę.

Odbiór produktu: Firma DJI wyśle użytkownikowi produkt fabrycznie nowy lub odpowiadający fabrycznie nowemu pod względem wydajności i niezawodności natychmiast po otrzymaniu zwróconego produktu. Jednostka zastępcza zostanie automatycznie powiązana z DJI Care Enterprise oryginalnego produktu, a okres ważności usług objętych gwarancją, jak również oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu, zostaną odziedziczone.

VI. Zwrot i przeniesienie usługi DJI Care Enterprise Service

Jeśli zwrócisz swoje urządzenie zgodnie z polityką zwrotów DJI, możesz poprosić o anulowanie usługi DJI Care Enterprise.
Usługa DJI Care Enterprise nie może zostać anulowana bez zwrotu powiązanego produktu DJI lub po rozpoczęciu korzystania z usługi.
Usługa DJI Care Enterprise nie może zostać przeniesiona.

Skontaktuj się z nami w celu otrzymania oferty

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o nowościach i promocjach na stronie enterprise.dji-ars.pl, przesłanych przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. pod podany przeze mnie adres poczty elektronicznej.

Podane przez Ciebie powyższe dane kontaktowe przetwarzane są przez nas w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Szczegółowa informacja na temat zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Polityce prywatności (kliknij tutaj)

Znajdź sprzedawcę DJI Enterprise

Złoty sprzedawca
Srebrny sprzedawca
Brązowy sprzedawca
Drony rolnicze
Wczytywanie...
OPEN
Wszystko

Store Direction

Wskazówki dojazdu

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego partnera w pobliżu

Description