Szukaj
Close this search box.

DJI Maintenance Program

Ciesz się bezpiecznym i niezawodnym lotem

DJI Enterprise zapewnia dożywotni program konserwacji Twojego drona, dzięki czemu możesz latać bez obaw wiedząc, że Twój sprzęt jest zawsze sprawny.

Maksymalna wydajność sprzętu

Zwiększ wydajność

Wykonuj misje w sposób wydajny i ciągły.

Zapewnij bezpieczeństwo

Zapewnia stabilne działanie drona, redukując niepotrzebne wydatki.

Zarządzaj rejestrem

Śledź status swojego drona i sprawdzaj dokumentację serwisową online.

Program obsługi technicznej BSP

Zaprojektowany dla dronów DJI Enterprise

Plan Basic

Dzięki szczegółowej kontroli, dogłębnemu czyszczeniu, aktualizacji oprogramowania sprzętowego i kalibracji, wpływ środowiska operacyjnego na drona, a także niepotrzebne koszty zostaną znacznie ograniczone.

Plan Standard

Oprócz usług obejmujących pakiet Basic, do planu Standard dodano usługę wymiany łatwo zużywających się części, co razem pomaga utrzymać jeszcze wyższą niezawodność drona w każdej misji. 

Plan Premium

Uzupełnieniem planu Standard jest plan Premium, który dodatkowo obejmuje wymianę kluczowych podzespołów, dzięki czemu dron  cechuje się najwyższą niezawodnością.

Uwaga: Poszczególne usługi serwisowe mogą zostać odpowiednio dostosowane w zależności od regionu.

Zalecenia dotyczące usług serwisowych

Mavic 3 Enterprise / Thermal

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Matrice 30 / 30T / 300 RTK / 350 RTK

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Łączny czas użytkowania

Rodzaj usługi

1 kontrola

6 miesięcy lub 200 godzin

Basic

2 kontrola

12 miesięcy lub 400 godzin

Standard

3 kontrola

18 miesięcy lub 600 godzin

Premium

4 kontrola

24 miesięcy lub 800 godzin

Basic

5 kontrola

30 miesięcy lub 1000 godzin

Standard

Dlaczego powinieneś wybrać program DJI Maintenance?

Oficjalne raporty serwisowe

DJI zapewnia szczegółowe oficjalne raporty z przeglądów we wszystkich typach pakietów, dzięki czemu przyszłe operacje będą bardziej niezawodne.

Oficjalne raporty serwisowe

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w konserwacji dronów, oficjalnym akcesoriom DJI, a także profesjonalnym narzędziom i oprogramowaniu do serwisowym, możemy zaoferować najlepsze usługi dla Twojej floty dronów.

Plan dostosowany do indywidualnych potrzeb

Oprócz planów obsługi technicznej, które obejmują cały cykl życia drona, możemy również zapewnić niestandardowe plany obsługi technicznej, aby zaspokoić codzienne potrzeby serwisowe.

Serwisowa platforma Online

Użytkownik może zgłaszać zlecenia serwisowe lub sprawdzać informacje serwisowe online w dowolnym momencie.
Zgłoszenie serwisowe Online >

Dlaczego powinieneś wybrać program DJI Maintenance?

DJI Care Enterprise

Rozwiązanie w zakresie ochrony przed wypadkami, które zapewnia spokój dla Ciebie i Twojej firmy.