1. Okres usługi
Okres świadczenia usługi dla DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Plus wynosi 12 miesięcy.
Okres ochrony serwisowej dla DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) wynosi 24 miesiące.
Wchodzi on w życie o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie serwisowej. Datę rozpoczęcia umowy serwisowej można sprawdzić na stronie internetowej< DJI Service Plans web page>.
2. Informacje ogólne o usłudze
DJI Care Enterprise Basic
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie obowiązywania usługi, oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. Ponadto udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nią komponenty w okresie ważności planu serwisowego.
DJI Care Enterprise Plus
W okresie obowiązywania usługi DJI Care Enterprise Plus, w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu DJI Enterprise podczas normalnej eksploatacji, opłaty za naprawę i koszty robocizny poniesione w ramach zakresu pokrycia będą ponoszone przez DJI, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego autoryzowanego centrum napraw DJI w okresie obowiązywania usługi.
Wszelkie opłaty naprawcze poniesione w związku z uszkodzeniami, które nie są objęte usługą DJI Care Enterprise Plus, zostaną poniesione przez użytkownika lub pokryte przez jakąkolwiek zakupioną usługę, która obejmuje uszkodzenia.
Ponadto użytkownik może również skorzystać z usługi wymiany DJI, decydując się na odliczenie opłaty odpowiadającej opłatom za naprawę od kwoty ubezpieczenia, a następnie przesyłając wniosek o naprawę zgodnie z właściwą procedurą i odsyłając odpowiednie komponenty z powrotem do DJI.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją, oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Ponadto w okresie obowiązywania planu serwisowego udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nim komponenty.
Uwagi:
(1) Dostarczone urządzenie zastępcze ma taką samą wydajność i niezawodność jak fabrycznie nowy produkt.
(2) Dla Zenmuse XT S, Zenmuse XT i Zenmuse XT2 dostępne są tylko usługi naprawy. Usługi wymiany są obecnie niedostępne dla tych urządzeń.
(3) W przypadku Matrice 350 RTK, Matrice 3D i Matrice 3TD dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus.
(4) Z bezpłatnej usługi DJI Maintenance Basic można korzystać w okresie obowiązywania planu serwisowego DJI Care Enterprise.
Następujące produkty mogą korzystać z usługi DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch usług DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z usługi DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Matrice 3D i Matrice 3TD .
*DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji części i metod konserwacji objętych usługą DJI Maintenance Standard.
3. Podzespoły objęte usługą
Poniżej przedstawiono zakres usług wymiany świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usług naprawy świadczonych przez DJI Care Enterprise Plus:
(1) Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus drona i śmigła;
(2) Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 300 RTK: korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Mavic 2 Enterprise Series: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2 i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(9)Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(10) Moduł M2EA RTK: Moduł RTK M2EA;
(11) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(12) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, gimbal i kamera, śmigła, DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(13) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(14) DJI Mavic 3M: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(15)Matrice 350 RTK: samolot, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus);
(16)Matrice 30T Dock Version: korpus drona, powiązany gimbal i kamera oraz śmigła;
(17)Matrice 3D, Matrice 3TD: korpus drona, powiązany gimbal i kamera oraz śmigła ( dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus).
Ilość komponentów wymienionych powyżej: Śmigło (Para) x2, Inne komponenty x1.
Zakres oficjalnych usług gwarancyjnych świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) przedstawiono poniżej:
(1) Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2) Matrice 210: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 210 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze złącze gimbala w górę i podwójne złącza gimbala w dół;
(5)Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK 2 (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(6)Matrice 300 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8)Mavic 2 Enterprise Series: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(10) Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(11)Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(12) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(13) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(14)Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(15) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(16) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(17)DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: Tylko przedłużony okres gwarancji, zamiast liczby spustówk migawki obiektywu);
(18)Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, system napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania akumulatorów;
(19) Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej (obiektyw: Przedłużono tylko okres gwarancji, zamiast liczby spustów migawki obiektywu);
(20)Matrice 3D, Matrice 3TD: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł).
Uwagi:
(1) Prosimy o odesłanie objętych gwarancją komponentów zgodnie z powyższą listą. W przeciwnym razie firma DJI ma prawo zażądać od użytkownika odesłania takich komponentów lub odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Wszelkie elementy, które nie zostaną odesłane, nie będą objęte usługami DJI Care Enterprise. Nie należy odsyłać żadnych komponentów osobno ani komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI, w tym między innymi śmigła, akumulatorów, zewnętrznego GPS, górnego pojedyńczego gimbala, dolnego podwójnego gimbala i pojedynczego obiektywu. DJI ma prawo odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Nie należy odsyłać ładowarki ani innych części, które nie są objęte zakresem usługi. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność poniesione w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez użytkownika.
(2) W przypadku modeli dronów zawierających akumulatory, możesz zdecydować, czy odesłać akumulator, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz akumulator, DJI dostarczy ci nowy podczas usługi wymiany; jeśli żaden akumulator nie zostanie odesłany, DJI nie zapewni wymiany akumulatora podczas usługi. Jeśli firma kurierska odmówi dostarczenia akumulatora z powodu jego poważnego uszkodzenia, możesz skontaktować się z DJI i dostarczyć zdjęcia lub filmy akumulatora bez konieczności odsyłania uszkodzonego akumulatora. Po weryfikacji DJI dostarczy nowy akumulator w ramach wymiany produktu.
4. Opłaty serwisowe
(1) Opłata za wymianę i kwota pokrycia
Szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Ⅱ. Opłata za wymianę i kwota ubezpieczenia” Regulaminu.
(2) Opłaty za wysyłkę i podatki
Wszelkie opłaty za wysyłkę w obie strony poniesione w kraju lub regionie, w którym użytkownik chce skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, ponosi DJI.
Jeśli użytkownik chce odesłać produkt za granicę lub do innego regionu, musi najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty celne, opłaty za wysyłkę i inne opłaty ponosi użytkownik.
DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.