
Ciesz się bezpiecznym i niezawodnym lotem
DJI Maintenance Program
DJI Enterprise zapewnia program konserwacji Twojego drona, dzięki czemu możesz latać bez obaw wiedząc, że Twój sprzęt jest zawsze sprawny.
Maksymalna wydajność sprzętu
Zwiększ wydajność
Wykonuj misje w sposób wydajny i ciągły.
Zapewnij bezpieczeństwo
Zapewnia stabilne działanie drona, redukując niepotrzebne wydatki.
Zarządzaj rejestrem
Śledź status swojego drona i sprawdzaj dokumentację serwisową online.
Program obsługi technicznej BSP
Zaprojektowany dla dronów DJI Enterprise
Plan Basic
Dzięki dokładnej kontroli, gruntownemu czyszczeniu, aktualizacji oprogramowania sprzętowego oraz kalibracji, wpływ środowiska operacyjnego na drona zostanie zminimalizowany, a niepotrzebne koszty znacznie ograniczone.
Plan Standard
Oprócz usług obejmujących pakiet Basic, do planu Standard dodano usługę wymiany łatwo zużywających się części, co razem pomaga utrzymać jeszcze wyższą niezawodność drona w każdej misji.
Plan Premium
Uzupełnieniem planu Standard jest plan Premium, który dodatkowo obejmuje wymianę kluczowych podzespołów, dzięki czemu dron cechuje się najwyższą niezawodnością.
Uwaga: Poszczególne usługi serwisowe mogą zostać odpowiednio dostosowane w zależności od regionu.
Zalecenia dotyczące usług serwisowych
Mavic 3 Enterprise / Thermal
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Premium
Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Premium
Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Matrice 30 / 30T / 300 RTK / 350 RTK
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Premium
Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Premium
Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan basic
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:
Plan Standard
Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.
Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl
Dlaczego powinieneś wybrać program DJI Maintenance?

Oficjalne raporty serwisowe
DJI zapewnia szczegółowe oficjalne raporty z przeglądów we wszystkich typach pakietów, dzięki czemu przyszłe operacje będą bardziej niezawodne.

Gwarancja jakości
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w konserwacji dronów, oficjalnym akcesoriom DJI, a także profesjonalnym narzędziom i oprogramowaniu do serwisowym, możemy zaoferować najlepsze usługi dla Twojej floty dronów.

Plan dostosowany do indywidualnych potrzeb
Oprócz planów obsługi technicznej, które obejmują cały cykl życia drona, możemy również zapewnić niestandardowe plany obsługi technicznej, aby zaspokoić codzienne potrzeby serwisowe.

Serwisowa platforma Online
Użytkownik może zgłaszać zlecenia serwisowe lub sprawdzać informacje serwisowe online w dowolnym momencie.
Zgłoszenie serwisowe Online