Ciesz się bezpiecznym i niezawodnym lotem

DJI Maintenance Program

DJI Enterprise zapewnia program konserwacji Twojego drona, dzięki czemu możesz latać bez obaw wiedząc, że Twój sprzęt jest zawsze sprawny.

Maksymalna wydajność sprzętu

Efficiency icon

Zwiększ wydajność

Wykonuj misje w sposób wydajny i ciągły.

Safety icon

Zapewnij bezpieczeństwo

Zapewnia stabilne działanie drona, redukując niepotrzebne wydatki.

Management icon

Zarządzaj rejestrem

Śledź status swojego drona i sprawdzaj dokumentację serwisową online.

Program obsługi technicznej BSP

Zaprojektowany dla dronów DJI Enterprise

Plan Basic

Dzięki dokładnej kontroli, gruntownemu czyszczeniu, aktualizacji oprogramowania sprzętowego oraz kalibracji, wpływ środowiska operacyjnego na drona zostanie zminimalizowany, a niepotrzebne koszty znacznie ograniczone.

Szczegółowa kontrola
Dogłębne czyszczenie
Aktualizacja i kalibracja

Plan Standard

Oprócz usług obejmujących pakiet Basic, do planu Standard dodano usługę wymiany łatwo zużywających się części, co razem pomaga utrzymać jeszcze wyższą niezawodność drona w każdej misji.

Dokładne czyszczenie
Przegląd części
Aktualizacja i kalibracja
Wymiana łatwo zużywających się części

Plan Premium

Uzupełnieniem planu Standard jest plan Premium, który dodatkowo obejmuje wymianę kluczowych podzespołów, dzięki czemu dron cechuje się najwyższą niezawodnością.

Dokładne czyszczenie
Przegląd części
Aktualizacja i kalibracja
Wymiana łatwo zużywających się części
Wymiana kluczowych podzespołów

Uwaga: Poszczególne usługi serwisowe mogą zostać odpowiednio dostosowane w zależności od regionu.

Dowiedz się więcej

Zalecenia dotyczące usług serwisowych

Mavic 3 Enterprise / Thermal

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Matrice 30 / 30T / 300 RTK / 350 RTK

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Premium

Zalecamy wybranie usługi Premium, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Wymienimy kluczowe komponenty i niektóre łatwo zużywające się części, aby układ napędowy drona pozostał niezawodny.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan basic

Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Na podstawie wybranego całkowitego czasu lotu/czasu od aktywacji zalecamy wybranie następującej usługi serwisowej:

Plan Standard

Zalecamy wybranie usługi standardowej, aby dron został dokładnie sprawdzony, zaktualizowany, skalibrowany i gruntownie wyczyszczony, zanim czas lotu/czas od aktywacji drona osiągnie wybraną wartość. Ponadto wymienimy niektóre części, które łatwo się zużywają, dzięki czemu dron zachowa doskonałe osiągi podczas lotu.

Uwaga: Terminy każdej usługi konserwacyjnej zalecanej na tej stronie mają jedynie charakter informacyjny, a rzeczywiste terminy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład modelu produktu, scenariuszy użytkowania i środowiska pracy. Prosimy o kontakt biurem obsługi DJI Enterprise w celu uzyskania spersonalizowanego planu konserwacji – enterprise@dji-ars.pl

Dlaczego powinieneś wybrać program DJI Maintenance?

Oficjalne raporty serwisowe

DJI zapewnia szczegółowe oficjalne raporty z przeglądów we wszystkich typach pakietów, dzięki czemu przyszłe operacje będą bardziej niezawodne.

Gwarancja jakości

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w konserwacji dronów, oficjalnym akcesoriom DJI, a także profesjonalnym narzędziom i oprogramowaniu do serwisowym, możemy zaoferować najlepsze usługi dla Twojej floty dronów.

alternativeText

Plan dostosowany do indywidualnych potrzeb

Oprócz planów obsługi technicznej, które obejmują cały cykl życia drona, możemy również zapewnić niestandardowe plany obsługi technicznej, aby zaspokoić codzienne potrzeby serwisowe.

alternativeText

Serwisowa platforma Online

Użytkownik może zgłaszać zlecenia serwisowe lub sprawdzać informacje serwisowe online w dowolnym momencie.
Zgłoszenie serwisowe Online

pixel