
Kompleksowa ochrona Twojego drona
DJI Care Enterprise
DJI Care Enterprise został stworzony, aby zapewnić kompleksową ochronę produktów DJI z serii Enterprise. Usługa zapewnia 2 wymiany lub bezpłatne naprawy uszkodzonego sprzętu w wyniku zderzenia, upadku do wody lub zakłóceń sygnału. Ta skuteczna i kompleksowa usługa ochrony przed wypadkami zapewnia poczucie bezpieczeństwa dla całej Twojej floty DJI.
Lataj bez obaw
Bezpłatna wymiana drona w ramach DJI Care Enterprise.
* Dla każdej wymiany, opłata równa kosztom oceny uszkodzenia oryginalnego produktu jest odliczana od kwoty usługi.
Ochrona całej floty
Zalecamy wybranie usługi podstawowej, aby dokładnie sprawdzić, zaktualizować, skalibrować i gruntownie wyczyścić drona. Usługa podstawowa może pomóc zmniejszyć wpływ środowiska operacyjnego na drona, a tym samym uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń.
wypadek
zgłoszenie
wysyłka
i diagnoza
opłata
wymiany
darmowa
dostawa

Szeroki wybór i kompleksowa opieka
Wybierz jeden z dwóch planów dostępnych w DJI Care Enterprise w oparciu o Twoje wymagania i ciesz się usługą ułatwiającą pracę.
DJI Care Enterprise Basic | DJI Care Enterprise Plus | |
---|---|---|
Współdzielenie usług | Brak | Tak |
Ilość wymian | 2 | Bez limitu |
Opłata za wymianę | W niskiej cenie | Darmowa |
Rodzaj planu | DJI Enterprise Basic | DJI Care Enterprise Plus |
Pokrycie szkód
Lataj bez obaw dzięki DJI Care Enterprise . Wymień swojego drona, nawet jeśli został uszkodzony wskutek zalania wodą. Wymiana również jest możliwa, jeśli dron został uszkodzony w wyniku upadku, kolizji, zakłóceń sygnału lub błędu użytkownika.

błąd użytkownika

zakłócenie sygnału

zderzenie

zalanie

upadek
Cennik planu
Wybierz plan i praktykuj bezpieczny lot. Cennik (brutto) planu DJI Care Enterprise poniżej.
Care Enterprise | Orientacyjny koszt pierwszej wymiany lub wymiany w drugim roku | Orientacyjny koszt drugiej wymiany |
---|---|---|
Mavic 3 Enterprise | 849 zł | 899 zł |
Mavic 3 Thermal | 1 399 zł | 1 499 zł |
Mavic 3 Multispectral | 1 099 zł | 1 199 zł |
Zenmuse H20 | 1 399 zł | 1 599 zł |
Zenmuse H20T | 3 599 zł | 4 099 zł |
Zenmuse P1 | 2 199 zł | 2 399 zł |
Zenmuse L1 | 4 399 zł | 4 899 zł |
Matrice 30 | 3 299 zł | 3 799 zł |
Matrice 30T | 4 499 zł | 4 999 zł |
Zenmuse H20N | 5 199 zł | 5 699 zł |
DJI CARE ENTERPRISE KOMPATYBILNE DRONY
Wsparcie szerokiej gamy produktów
DJI Care Enterprise wspiera szeroką gamę produktów z serii Enterprise, zapewniając profesjonalną ochronę twojej floty. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat wspieranych produktów skontaktuj się z nami. DJI Care Enterprise jest dostępny dla następujących produktów:

Zenmuse P1

Zenmuse L1

Zenmuse L2

Zenmuse H20

Zenmuse H20N

Zenmuse H20T

Zenmuse H30

Zenmuse H30T

Phantom 4 RTK

P4 Multispectral

Mavic 3T

Mavic 3M

Mavic 3E

Mavic 2 Enterprise Series

Mavic 2 Enterprise Advanced

M2EA RTK Module

Matrice M30T

Matrice M30

Matrice 4TD

Matrice 4T

Matrice 4E

Matrice 4D

Matrice 3TD

Matrice 3D

Matrice 350 RTK

Matrice 30

Matrice 30T

Matrice 30T Dock Version

Matrice 300 RTK

D-RTK 3 Multifunctional Station

D-RTK 3 Relay Fixed Deployment Version
DJI CARE ENTERPRISE FAQ
DJI Care Enterprise to plan obsługi posprzedażowej zaprojektowany specjalnie dla produktów DJI Enterprise, pozwalający latać ze spokojem, nie martwiąc się o przypadkowe uszkodzenia. DJI Care Enterprise oferuje trzy pakiety, które zapewniają dostosowane i kompleksowe usługi w oparciu o Twoje potrzeby:
DJI Care Enterprise Basic
W razie przypadkowego uszkodzenia
produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i
działania w okresie usługi, oferowane są dwie wymiany, a każda
wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. DJI ma prawo
zażądać od Ciebie odesłania odpowiednich komponentów lub
odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise.
DJI Care Enterprise Plus
W przypadku przypadkowego
uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego
użytkowania i działania w okresie objętym usługą, dostępna jest
bezpłatna usługa naprawy lub wymiany, pod warunkiem, że
całkowita kwota jest wystarczająca do odliczenia opłaty
odpowiadającej kosztowi oceny uszkodzenia. Wspólna ochrona może
zostać rozszerzona na inne urządzenia DJI Enterprise powiązane z
DJI Care Enterprise Plus w ciągu 30 dni kalendarzowych od
pierwszej aktywacji i powiązania.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku
przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas
normalnego użytkowania i działania w okresie usługi, oferowane
są do czterech wymian, po uiszczeniu określonej opłaty za usługę
wymiany. Ponadto w okresie obowiązywania planu serwisowego
udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nim komponenty.
DJI Care Enterprise Basic
12-miesięczny okres usługi
rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia i wygasa o
godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, zgodnie z umową serwisową.
DJI Care Enterprise Plus
12-miesięczny okres usługi
rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia i wygasa o
godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie
serwisowej.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
24-miesięczny
okres usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu uruchomienia
i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, jak określono w
umowie serwisowej.
* Nawet jeśli świadczenia DJI Care Enterprise zostały już wykorzystane przed wygaśnięciem, odnowiony plan usługi DJI Care Enterprise nie wejdzie w życie z wyprzedzeniem.
Pakiety usług dostępne są w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie,
Wielkiej Brytanii, krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii,
Norwegii, Liechtensteinie, Islandii, Serbii, Monako, Australii,
Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Hongkongu i Chinach
kontynentalnych.
Obsługiwane regiony i wersje planu
serwisowego mogą się nieznacznie różnić w przypadku niektórych
modeli.
Produkty objęte wsparciem DJI Care Enterprise Basic to: Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.
Produkty objęte planem DJI Care Enterprise Plus to: Matrice 300 RTK,Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.
Produkty objęte usługą DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) to: DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.
Poniżej przedstawiono zakres usług wymiany świadczonych przez
DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan
2-letni) oraz zakres usług naprawy świadczonych przez DJI Care
Enterprise Plus:
(1) Matrice 200 (Matrice 200 V2),
Matrice 600 Pro: korpus drona i śmigła;
(2) Matrice 210
, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, złącze
gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3)
Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, złącze
gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4)
Matrice 300 RTK: korpus drona, śmigła, złącze gimbala górnego i
złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5) Phantom 4 RTK, P4
Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6)
Mavic 2 Enterprise Series: korpus drona, gimbal i kamera,
akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30,
Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2 i Zenmuse P1: gimbal i
kamera (w tym obiektyw);
(8) Zenmuse H20, Zenmuse H20T,
Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(9)Mavic
2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera,
akumulator, śmigła, M2EA Spotlight, M2EA Głośnik i M2EA
Beacon;
(10) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(11)
Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł
nawigacji inercyjnej;
(12) Matrice 30, Matrice 30T:
korpus drona, gimbal i kamera, śmigła, RC Plus i inteligentna
stacja ładowania;
(13) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus
drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro
Enterprise;
(14) DJI Mavic 3M: korpus drona, gimbal i
kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł
RTK;
(15)Matrice 350 RTK: dron, śmigła, złącze gimbala
górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i
Intelligent Battery Station (dwie baterie można wymienić
bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI
Care Enterprise Plus);
(16)Matrice 30T Dock Version:
korpus drona, gimbal i kamera oraz śmigła;
(17) Matrice
3D, Matrice 3TD: korpus drona, gimbal i kamera oraz śmigła (dwie
baterie można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli
zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus).
Ilość komponentów wymienionych powyżej: Śmigło (Para) x2, Inne komponenty x1.
Zakres oficjalnych usług świadczonych przez DJI Care Enterprise
Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) przedstawiono
poniżej:
(1) Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona,
system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem
śmigieł i elementów mocujących śmigła);
(2) Matrice 210:
korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy
(z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), zestaw
GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze gimbala
górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(3) Matrice
210 RTK: korpus drona, system kontroli lotu, moduł FPV, układ
napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych
śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (z
wyłączeniem wspornika montażowego), złącze gimbala górnego i
złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 210 V2:
korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy
(z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych śmigieł), złącze
gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5)Matrice
210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i elementów montażowych
śmigieł), antena D-RTK 2 (z wyłączeniem wspornika montażowego),
złącze gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(6)Matrice
300 RTK: korpus drona, system kontroli lotu, układ napędowy (z
wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena
D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze gimbala górnego
i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(7) Phantom 4 RTK,
P4 Multispectral: korpus drona, gimbal i kamera, system wizyjny
i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8)Mavic 2
Enterprise Series: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i
kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9)
Zenmuse Z30, Zenmuse X5S i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym
obiektyw) (Obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast
ilości spustów migawki obiektywu);
(10) Zenmuse H20,
Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i
kamera;
(11)Mavic 2 Enterprise Advanced: główny
kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z
wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA
Beacon;
(12) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(13)
Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji
inercyjnej;
(14)Matrice M30, Matrice M30T: korpus drona,
gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z
wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena
D-RTK), DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania;
(15)
DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro
Enterprise (obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast
ilości spustów migawki obiektywu);
(16) DJI Mavic 3T:
główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ
napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(17)DJI
Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i
moduł RTK (obiektyw: Tylko przedłużony okres gwarancji, zamiast
ilości spustów migawki obiektywu);
(18)Matrice 350 RTK:
korpus drona, system kontrolera lotu, system napędowy (z
wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena
D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze gimbala górnego
i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus i Intelligent
Battery Station;
(19) Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i
precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej (obiektyw: Przedłużono
tylko okres gwarancji, zamiast ilości spustów migawki
obiektywu);
(20)Matrice 3D, Matrice 3TD: główny
kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z
wyłączeniem śmigieł).
Uwagi:
(1) Prosimy o odesłanie objętych gwarancją
komponentów zgodnie z powyższą listą. W przeciwnym razie firma
DJI ma prawo zażądać od użytkownika dosłania takich komponentów
lub odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Wszelkie
elementy, które nie zostaną odesłane, nie będą objęte usługami
DJI Care Enterprise. Nie należy odsyłać żadnych komponentów
osobno ani komponentów, które nie są standardowo dostarczane
przez DJI. DJI ma prawo odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care
Enterprise, jeśli użytkownik odeśle komponenty osobno lub
komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI.
Prosimy o niewysyłanie ładowarki akumulatora lub innych części,
które nie są objęte gwarancją. Wszelkie związane z tym wydatki,
a także ryzyko i odpowiedzialność poniesione w wyniku takiego
działania będą ponoszone wyłącznie przez użytkownika.
(2)
W przypadku modeli dronów z częściami zawierającymi akumulator,
możesz zdecydować, czy odesłać akumulator, jeśli działa
normalnie. Jeśli odeślesz akumulator, DJI dostarczy ci nowy
podczas usługi wymiany; jeśli żaden akumulator nie zostanie
odesłany, DJI nie zapewni wymiany akumulatora podczas usługi.
Jeśli firma kurierska odmówi dostarczenia akumulatora z powodu
jego poważnego uszkodzenia, można skontaktować się z DJI i
dostarczyć zdjęcia lub filmy akumulatora bez konieczności
odsyłania uszkodzonego akumulatora. Po weryfikacji DJI dostarczy
nowy akumulator w ramach wymiany produktu.
(1) W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę za wymianę. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty za wymianę.
W przypadku usługi DJI Care Enterprise Plus nie trzeba uiszczać
żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany mieści się w
zakresie ochrony. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat kosztów
wymiany.
Jeśli kwota zabezpieczenia jest niewystarczająca
do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie
pokrycie brakującej kwoty, aby móc skorzystać z usługi naprawy
lub wymiany.
(2) Wszelkie koszty wysyłki i ewentualne podatki (w kraju wykupienia usługi) w obie strony ponosi DJI. Jeśli użytkownik chce odesłać produkt poza granice kraju lub regionu, musi najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty celne, opłaty za wysyłkę i inne opłaty ponosi wyłącznie użytkownik. DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.
1. DJI Care Enterprise oferuje następujące usługi: DJI Care
Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) i DJI
Care Enterprise Plus. Możesz wybrać jeden z nich w zależności od
potrzeb.
Kup i powiąż DJI Care Enterprise, jeśli Twoje
urządzenie DJI Enterprise spełnia którykolwiek z poniższych
warunków:
① Urządzenie DJI Enterprise jest fabrycznie nowe
i nieaktywowane;
② Urządzenie DJI Enterprise było
aktywowane przez okres krótszy niż 72 godziny;
③ upłynęły
mniej niż 72 godziny od naprawy urządzenia DJI Enterprise przez
oficjalne centrum serwisowe DJI.
Uwaga: Jeśli produkt jest objęty gwarancją, należy nagrać film zgodnie z<DJI Care Enterprise Video Verification Tutorial> i przesłać go do chmury lub platformy wideo. Po przesłaniu filmu zapoznaj się z szablonem wniosku o weryfikację wideo i wyślij wiadomość e-mail na adres videoverification@dji.com. Sprawdzimy wideo i odpowiemy na wiadomość e-mail w ciągu 1-3 dni roboczych. Po pomyślnym przejściu weryfikacji i otrzymaniu pozytywnej decyzji, możesz kupić i powiązać DJI Care Enterprise w ciągu 72 godzin.
2. Możesz odnowić DJI Care Enterprise Basic, jeśli spełniasz
wszystkie poniższe warunki:
(1) zakupiono DJI Care
Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni), a
łączny okres zakupionej i powiązanej usługi nie przekracza 2
lat;
(2) zakupiona usługa DJI Care Enterprise jeszcze nie
wygasła lub wygaśnie w ciągu 15 dni.
3. DJI Care Enterprise Plus można odnowić, jeśli spełnione są
wszystkie poniższe warunki:
(1) zakupiono usługę DJI Care
Enterprise Plus, a łączny okres zakupionej i związanej usługi
nie przekracza 2 lat;
(2) zakupiona usługa DJI Care
Enterprise jeszcze nie wygasła lub wygasła w ciągu 15 dni.
4. Konwersja urządzenia z fabrycznie przypisaną usługą DJI Care Enterprise Basic do usługi DJI Care Enterprise Plus jest możliwa tylko i wyłącznie wtedy gdy urządzenie posiada przypisaną roczną usługę DJI Care Enterprise Basic.
Konwersja urządzenia z fabrycznie przypisaną dwuletnią usługą DJI Care Enterprise Basic do usługi DJI Care Enterprise Plus nie jest możliwa.
Jeśli zakupiłeś kod aktywacyjny DJI Care Enterprise, musisz aktywować i powiązać usługę z urządzeniem za pomocą kodu aktywacyjnego na <oficjalnej stronie internetowej DJI>.
Jeśli zakupiłeś urządzenie w zestawie z usługą DJI Care Enterprise w formie autoaktywacji, strona aktywacji pojawi się w aplikacji aparatury sterującej, gdzie będziesz musiał się zarejestrować i zakończyć proces aktywacji i powiązania. Jeśli odnowisz DJI Care Enterprise na stronie producenta, odnowiony plan serwisowy zostanie automatycznie powiązany z Twoim urządzeniem bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności. Po aktywacji możesz przejść do strony zapytania online <DJI Status Check>, aby sprawdzić status usługi.
W ramach usługi DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) liczba wymian dla wielu dronów lub ładunków nie może być współdzielona.
Jeśli zakupiłeś DJI Care Enterprise Plus z kilkoma produktami
DJI Enterprise, w ciągu 30 dni kalendarzowych po pierwszej
aktywacji i powiązaniu możesz wybrać, czy chcesz podzielić się
kwotami usługi między tymi urządzeniami.
Jeśli
zdecydujesz się współdzielić kwoty ochrony, odnowiona usługa DJI
Care Enterprise Plus będzie współdzielona automatycznie.
Kwoty
ochrony nie mogą być współdzielone w żadnym innym przypadku, w
tym między innymi w następujących scenariuszach:
(1) Kwota
ochrony DJI Care Enterprise Plus nie może być współdzielona z
innymi produktami DJI Enterprise, dla których nie zakupiono DJI
Care Enterprise Plus.
(2) Kwota ochrony DJI Care Enterprise
Plus dla pierwszego powiązania nie może być współdzielona z
kwotą ochrony odnowionego DJI Care Enterprise Plus.
Jeśli zakupiłeś i powiązałeś DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) , możesz ubiegać się o usługę DJI Care Express, pod warunkiem, że Twoja usługa DJI Care Enterprise jest nadal ważna i pozostała co najmniej jedna wymiana. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia produktu Enterprise podczas normalnej pracy w okresie objętym gwarancją, po przesłaniu wniosku o naprawę zgodnie z właściwą procedurą, DJI wyśle Ci zupełnie nowy lub odpowiednik pod względem wydajności i niezawodności do fabrycznie nowego produktu natychmiast po otrzymaniu uszkodzonego urządzenia.
DJI Care Express obejmuje Phantom 4 RTK, M300 RTK, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Zenmuse L2, Matrice 3D, Matrice 3TD, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi konserwacji po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch standardowych usług serwisowych po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi konserwacji po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T,DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version, Matrice 3D i Matrice 3TD.
Możesz skontaktować się z dystrybutorem lub odwiedzić oficjalną stronę internetową DJI i wypełnić wniosek o usługę serwisową w sekcji Często zadawane pytania dotyczące usług serwisowych na stronie <Service Request and Inquiry>, aby uzyskać kod serwisowy. Następnie należy przesłać zgłoszenie serwisowe na stronie Maintenance Service.
Z bezpłatnej usługi serwisowej można korzystać w okresie obowiązywania planu serwisowego DJI Care Enterprise. Możesz odwiedzić stronę <Service Plans page>, aby sprawdzić ważność swojego planu DJI Care Enterprise.
W odniesieniu do części i metod konserwacji objętych standardową usługą konserwacji, DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji.
Nie, w przypadku tych pakietów nie ma udziału własnego.
Globalna gwarancja nie jest dostępna w ramach DJI Care Enterprise.
W przypadku uszkodzeń objętych warunkami korzystania z
urządzenia DJI Enterprise można przejść do strony internetowej
usług naprawczych DJI, aby przesłać <Zlecenie naprawy online>.
Po złożeniu wniosku o naprawę należy wysłać
urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum naprawczego.
Elementy do wysłania podlegają zakresowi usługi
określonemu w umowie serwisowej dla zakupionej usługi DJI Care
Enterprise.
W przypadku uszkodzenia przez wodę można skorzystać z wymiany lub naprawy w ramach usługi DJI Care Enterprise. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z treścią umowy serwisowej DJI Care Enterprise.
Jeśli numer seryjny ulegnie zmianie podczas naprawy lub wymiany, zostanie on zaktualizowany w systemie i nie będzie to miało żadnego wpływu na przyszłe usługi. Okres ochrony nie zostanie ponownie obliczony i będzie nadal podlegać umowie serwisowej.
Kliknij <tutaj>, aby sprawdzić numer seryjny produktu DJI.
1. Czym jest usługa DJI Care Flyaway Coverage?
DJI Care
Flyaway Coverage to usługa świadczona w ramach DJI Care
Enterprise Plus. Jeśli twój dron odleci bezpowrotnie w
niekontrolowany sposób z powodu nieszczęśliwego zdarzenia w
okresie ważności DJI Care Enterprise Plus, możesz otrzymać
sprawnie działający produkt od DJI po przejściu procedury
serwisowej i uiszczeniu opłaty serwisowej.
Obsługiwany plan serwisowy: DJI Care Enterprise Plus
Liczba
wymian: Jeden raz w roku
Opłata za wymianę Flyaway: Aby
skorzystać z usługi Flyaway Coverage, należy uiścić opłatę za
wymianę. Kliknij<tutaj>, aby zobaczyć opłatę za wymianę.
Obsługiwane
produkty: Matrice 30, Matrice 30T, Mavic 3E, Mavic 3T i Mavic 3M
* Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi Flyaway Coverage,
DJI dostarczy produkt zastępczy tego samego modelu co Twój, a
produkt zastępczy będzie fabrycznie nowy lub odpowiednik
fabrycznie nowego produktu pod względem wydajności i
niezawodności.
* Możesz kliknąć<tutaj>, aby sprawdzić pozostały czas usługi Flyaway Coverage.
2. W jaki sposób usługa DJI Care Flyaway Coverage wchodzi w
życie?
Powiązanie konta DJI i aparatury zdalnego
sterowania:
Jeśli zakupiony produkt jest obsługiwany przez
usługę DJI Care Flyaway Coverage, należy powiązać konto
aplikacji i aparaturę zdalnego sterowania z dronem za pomocą
najnowszej wersji aplikacji DJI Pilot 2.
Metoda powiązania:
W przypadku zupełnie nowego i
nieaktywowanego produktu postępuj zgodnie z instrukcjami
wiązania wyświetlanymi na ekranie w programie DJI Pilot 2
podczas aktywacji.
Jeśli produkt został aktywowany, zakończ
proces powiązania w sekcji ” Device Management” (Zarządzanie
urządzeniem) w aplikacji DJI Pilot 2.
Sprawdzenie informacji o powiązaniu:
Po pomyślnym
powiązaniu można sprawdzić informacje o powiązaniu w sekcji
Device Management (Zarządzanie urządzeniami) aplikacji DJI Pilot
2.
Aby powiązać drona i aparaturę zdalnego sterowania lub wykonać operację usunięcia powiązania, zapoznaj się z <tym artykułem>.
3. Jaki jest cel powiązania konta i aparatury zdalnego
sterowania wymaganego dla usługi DJI Care Flyaway Coverage
Service?
Aby upewnić się, że statek powietrzny może
korzystać z usługi Flyaway Coverage świadczonej przez DJI Care
Enterprise Plus, konto i aparatura zdalnego sterowania muszą być
powiązane ze statkiem powietrznym:
– Powiązanie drona z
kontem DJI oznacza, że właściciel konta jest właścicielem
drona.
– Powiązanie statku powietrznego z aparaturą
zdalnego sterowania rejestruje logi łączące statek powietrzny z
aparaturą zdalnego sterowania.
Jeśli dojdzie do
niekontrolowanej ucieczki drona, tylko właściciel powiązanego
konta może ubiegać się o usługę Flyaway coverage i sporządzić
raport Flyaway za pomocą powiązanej aparatury zdalnego
sterowania, aby oznaczyć drona statusem niekontrolowanej
ucieczki drona.
W związku z tym, aby skorzystać z usługi
Flyaway coverage na swoim produkcie, należy przejść do
[Settings] – [Device Management] w aplikacji, aby powiązać swoje
konto DJI z dronem z odpowiednim wyprzedzeniem, a także powiązać
aparaturę zdalnego sterowania z dronem.
W przypadku statku powietrznego, który nie został powiązany lub
powiązanie zostało anulowane, nie będzie można ubiegać się o
skorzystanie z usługi Flyaway Coverage.
Jeśli użytkownik
zdecyduje się skorzystać z usługi Flyaway Coverage, firma DJI
dostarczy produkt zastępczy tego samego modelu co produkt
użytkownika, a produkt zastępczy będzie fabrycznie nowy lub
odpowiadający fabrycznie nowemu produktowi pod względem
wydajności i niezawodności.
4. Jak skorzystać z usługi DJI Care Flyaway Coverage?
(1)
Wejdź na oficjalną stronę DJI, a następnie przejdź do Support
> Service Request and Inquiry > Flyaway Service i prześlij
informacje o incydencie;
(2) Dostarczyć zapisy lotu dla
statku powietrznego ze statusem niekontrolowanej ucieczki, aby
DJI mógł określić, czy incydent spełnia wymagania DJI Care
Flyaway Coverage;
(3) Wypełnić raport DJI Care Flyaway
Aircraft Report, postępując zgodnie z instrukcjami. Po
potwierdzeniu raportu dalsze latanie statkiem powietrznym jest
zabronione;
(4) Uiścić opłatę;
(5) Dron zastępczy
zostanie wysłany do użytkownika.
* Jeśli statek powietrzny zostanie jednak znaleziony przed uiszczeniem opłaty serwisowej, można skontaktować się z firmą DJI w celu anulowania raportu DJI Care Flyaway Aircraft Report, a następnie można ponownie normalnie korzystać z produktu. Jeśli opłata za usługę została już uiszczona, własność oryginalnego samolotu zostanie przeniesiona na firmę DJI, a raport DJI Care Flyaway Aircraft nie może zostać anulowany. Jeśli odnajdziesz zagubionego drona, odeślij go niezwłocznie z powrotem do DJI.
DJI CARE ENTERPRISE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dziękujemy za zakup usługi DJI Care Enterprise, przeznaczonej wyłącznie dla produktów DJI Enterprise.
Przed skorzystaniem z tej usługi należy zapoznać się z poniższymi warunkami:
1. Przed zakupem tej usługi użytkownik oświadcza, że został poinformowany o niniejszych warunkach i wyraził na nie zgodę.
2. Aby zapewnić prawidłowe korzystanie z usługi, należy upewnić się, że zakupiona wersja DJI Care Enterprise jest zgodna z regionem, w którym zakupiono urządzenie.
3. Ta usługa może być powiązana wyłącznie z urządzeniami zakupionymi za pośrednictwem oficjalnych lub autoryzowanych kanałów DJI i używanymi w kraju lub regionie wybranym podczas zakupu tej usługi.
4. Usługę DJI Care Enterprise można odnowić na maksymalnie trzy lata. Każda wymiana produktu z nowym numerem seryjnym zostanie automatycznie powiązana z pakietem DJI Care oryginalnego produktu i będzie korzystać z pozostałych korzyści i okresu gwarancji. Nie należy ponownie kupować pakietu DJI Care Enterprise dla nowego produktu zastępczego. Numery seryjne produktu DJI i jego komponentów są ważnymi informacjami, które umożliwiają korzystanie z usługi DJI Care Enterprise. Informacje te należy przechowywać w bezpiecznym miejscu i nie ujawniać ich innym osobom. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za konsekwencje i odpowiedzialność za wszelkie nieautoryzowane użycie numeru seryjnego produktu DJI i innych odpowiednich usług z nim związanych, spowodowane ujawnieniem takich informacji.
1. Okres usługi
Okres świadczenia usługi dla DJI Care
Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Plus wynosi 12
miesięcy.
Okres ochrony serwisowej dla DJI Care Enterprise
Basic (plan 2-letni) wynosi 24 miesiące.
Wchodzi on w życie
o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w
dniu wygaśnięcia, jak określono w umowie serwisowej. Datę
rozpoczęcia umowy serwisowej można sprawdzić na stronie
internetowej<
DJI Service Plans web page>.
2. Informacje ogólne o usłudze
DJI Care Enterprise Basic
W
przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise
podczas normalnego użytkowania i działania w okresie
obowiązywania usługi, oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana
kosztuje niewielką dodatkową opłatę. Ponadto udzielana jest
oficjalna gwarancja na objęte nią komponenty w okresie ważności
planu serwisowego.
DJI Care Enterprise Plus
W okresie obowiązywania usługi DJI
Care Enterprise Plus, w przypadku przypadkowego uszkodzenia
produktu DJI Enterprise podczas normalnej eksploatacji, opłaty
za naprawę i koszty robocizny poniesione w ramach zakresu
pokrycia będą ponoszone przez DJI, pod warunkiem, że produkt
zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego autoryzowanego centrum
napraw DJI w okresie obowiązywania usługi.
Wszelkie opłaty
naprawcze poniesione w związku z uszkodzeniami, które nie są
objęte usługą DJI Care Enterprise Plus, zostaną poniesione przez
użytkownika lub pokryte przez jakąkolwiek zakupioną usługę,
która obejmuje uszkodzenia.
Ponadto użytkownik może również
skorzystać z usługi wymiany DJI, decydując się na odliczenie
opłaty odpowiadającej opłatom za naprawę od kwoty usługi,
a następnie przesyłając wniosek o naprawę zgodnie z właściwą
procedurą i odsyłając odpowiednie komponenty z powrotem do DJI.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku
przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas
normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją,
oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej
opłaty za usługę wymiany. Ponadto w okresie obowiązywania planu
serwisowego udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte nim
komponenty.
Uwagi:
(1) Dostarczone urządzenie zastępcze ma taką samą
wydajność i niezawodność jak fabrycznie nowy produkt.
(2)
Dla Zenmuse XT S, Zenmuse XT i Zenmuse XT2 dostępne są tylko
usługi naprawy. Usługi wymiany są obecnie niedostępne dla tych
urządzeń.
(3) W przypadku Matrice 350 RTK, Matrice 3D i
Matrice 3TD dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu
jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise
Plus.
(4) Z bezpłatnej usługi DJI Maintenance Basic można
korzystać w okresie obowiązywania planu serwisowego DJI Care
Enterprise.
Następujące produkty mogą korzystać z usługi
DJI Maintenance Standard po zakupie i powiązaniu DJI Care
Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI
Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą
korzystać z dwóch usług DJI Maintenance Standard po zakupie i
powiązaniu DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic
3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą
korzystać z usługi DJI Maintenance Standard po zakupie i
powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T,
DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK,
Matrice 30T Dock Version, Matrice 3D i Matrice 3TD .
*DJI
zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji części i
metod konserwacji objętych usługą DJI Maintenance Standard.
3. Podzespoły objęte usługą
Poniżej przedstawiono zakres
usług wymiany świadczonych przez DJI Care Enterprise Basic, DJI
Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usług naprawy
świadczonych przez DJI Care Enterprise Plus:
(1) Matrice
200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus drona i śmigła;
(2)
Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny
GPS, złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego
gimbala dolnego;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2:
korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i
złącze podwójnego gimbala dolnego;
(4) Matrice 300 RTK:
korpus drona, śmigła, złącze pojedynczego gimbala górnego i
złącze podwójnego gimbala dolnego;
(5) Phantom 4 RTK, P4
Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6)
Mavic 2 Enterprise Series: korpus drona, gimbal i kamera,
akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30,
Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2 i Zenmuse P1: gimbal i
kamera (w tym obiektyw);
(8) Zenmuse H20, Zenmuse H20T,
Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i kamera;
(9)Mavic
2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera,
akumulator, śmigła, M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA
Beacon;
(10) Moduł M2EA RTK: Moduł RTK M2EA;
(11)
Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł
nawigacji inercyjnej;
(12) Matrice 30, Matrice 30T:
korpus drona, gimbal i kamera, śmigła, DJI RC Plus i Intelligent
Battery Station;
(13) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus
drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro
Enterprise;
(14) DJI Mavic 3M: korpus drona, gimbal i
kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł
RTK;
(15)Matrice 350 RTK: samolot, śmigła, złącze
pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala
dolnego, DJI RC Plus i inteligentna stacja ładowania
akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu
jednego roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise
Plus);
(16)Matrice 30T Dock Version: korpus drona,
powiązany gimbal i kamera oraz śmigła;
(17)Matrice 3D,
Matrice 3TD: korpus drona, powiązany gimbal i kamera oraz śmigła
( dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego
roku, jeśli zakupiono i powiązano DJI Care Enterprise Plus).
Ilość komponentów wymienionych powyżej: Śmigło (Para) x2, Inne komponenty x1.
Zakres oficjalnych usług gwarancyjnych świadczonych przez DJI
Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
przedstawiono poniżej:
(1) Matrice 200, Matrice 200 V2:
korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy
(z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2)
Matrice 210: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych
śmigieł), zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego),
złącze pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala
dolnego;
(3) Matrice 210 RTK: korpus drona, system
kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem
śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor
D-RTK, zestaw GPS (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze
pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala
dolnego;
(4) Matrice 210 V2: korpus drona, system
kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem
śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze złącze gimbala w
górę i podwójne złącza gimbala w dół;
(5)Matrice 210 RTK
V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ
napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł),
antena D-RTK 2 (z wyłączeniem wspornika montażowego), złącze
pojedynczego gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala
dolnego;
(6)Matrice 300 RTK: korpus drona, system
kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena
(antena transmisyjna i antena D-RTK), złącze pojedynczego
gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego;
(7)
Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal i kamera,
system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8)Mavic
2 Enterprise Series: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i
kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9)
Zenmuse Z30, Zenmuse X5S i Zenmuse P1: gimbal i kamera (w tym
obiektyw) (Obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast
liczby spustów migawki obiektywu);
(10) Zenmuse H20,
Zenmuse H20T, Zenmuse H20N, Zenmuse H30 i Zenmuse H30T: gimbal i
kamera;
(11)Mavic 2 Enterprise Advanced: główny
kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy
(z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA
Beacon;
(12) Moduł M2EA RTK: Moduł M2EA RTK;
(13)
Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji
inercyjnej;
(14)Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona,
gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z
wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena
D-RTK), DJI RC Plus i Intelligent Battery Station;
(15)
DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro
Enterprise (obiektyw: Przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast
liczby spustów migawki obiektywu);
(16) DJI Mavic 3T:
główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ
napędowy (z wyłączeniem śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(17)DJI
Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i
moduł RTK (obiektyw: Tylko przedłużony okres gwarancji, zamiast
liczby spustówk migawki obiektywu);
(18)Matrice 350 RTK:
korpus drona, system kontrolera lotu, system napędowy (z
wyłączeniem śmigieł) i antena (antena transmisyjna i antena
D-RTK), pojedyncze złącze gimbala w górę, złącze pojedynczego
gimbala górnego i złącze podwójnego gimbala dolnego, DJI RC Plus
i inteligentna stacja ładowania akumulatorów;
(19)
Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji
inercyjnej (obiektyw: Przedłużono tylko okres gwarancji, zamiast
liczby spustów migawki obiektywu);
(20)Matrice 3D,
Matrice 3TD: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera,
układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł).
Uwagi:
(1) Prosimy o odesłanie objętych gwarancją
komponentów zgodnie z powyższą listą. W przeciwnym razie firma
DJI ma prawo zażądać od użytkownika odesłania takich komponentów
lub odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Wszelkie
elementy, które nie zostaną odesłane, nie będą objęte usługami
DJI Care Enterprise. Nie należy odsyłać żadnych komponentów
osobno ani komponentów, które nie są standardowo dostarczane
przez DJI, w tym między innymi śmigła, akumulatorów,
zewnętrznego GPS, górnego pojedyńczego gimbala, dolnego
podwójnego gimbala i pojedynczego obiektywu. DJI ma prawo
odrzucić zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli
odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są
standardowo dostarczane przez DJI. Nie należy odsyłać ładowarki
ani innych części, które nie są objęte zakresem usługi. Wszelkie
związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność
poniesione w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie
przez użytkownika.
(2) W przypadku modeli dronów
zawierających akumulatory, możesz zdecydować, czy odesłać
akumulator, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz akumulator,
DJI dostarczy ci nowy podczas usługi wymiany; jeśli żaden
akumulator nie zostanie odesłany, DJI nie zapewni wymiany
akumulatora podczas usługi. Jeśli firma kurierska odmówi
dostarczenia akumulatora z powodu jego poważnego uszkodzenia,
możesz skontaktować się z DJI i dostarczyć zdjęcia lub filmy
akumulatora bez konieczności odsyłania uszkodzonego akumulatora.
Po weryfikacji DJI dostarczy nowy akumulator w ramach wymiany
produktu.
4. Opłaty serwisowe
(1) Opłata za wymianę i kwota
pokrycia
Szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Ⅱ.
Opłata za wymianę i kwota usługi” Regulaminu.
(2) Opłaty za wysyłkę i podatki
Wszelkie opłaty za
wysyłkę w obie strony poniesione w kraju lub regionie, w którym
użytkownik chce skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, ponosi
DJI.
Jeśli użytkownik chce odesłać produkt za granicę lub
do innego regionu, musi najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie
opłaty celne, opłaty za wysyłkę i inne opłaty ponosi
użytkownik.
DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi,
jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie
spełnione.
1. W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę za wymianę. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty za wymianę.
2. W przypadku usługi DJI Care Enterprise Plus nie będziesz
musiał uiszczać żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany
mieści się w kwocie objętej usługą. <kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat kwoty pokrycia.
Jeśli
koszt wymiany przekracza saldo kwoty objętej usługą, konieczne
będzie uregulowanie nadwyżki, aby móc skorzystać z usługi
naprawy lub wymiany.
3. Aby skorzystać z usługi DJI Care Flyaway Coverage, należy uiścić opłatę za wymianę. Więcej informacji na temat opłaty za wymianę można znaleźć <kliknij tutaj>.
DJI Care Enterprise nie obejmuje poniższych:
1.
Uszkodzonych komponentów nieobjętych zakresem usługi.
2.
Komponenty objęte gwarancją, których całkowicie lub częściowo
brakuje.
3. Komponenty, które zostały skradzione lub
zagubione.
4. Uszkodzenia spowodowane lotem w
nieodpowiednich warunkach.
5. Uszkodzenia spowodowane
umyślnie.
6. Otarcia i uszkodzenia powłoki, które nie mają
wpływu na działanie produktu.
7. Uszkodzenia spowodowane
klęskami żywiołowymi, wojnami, działaniami wojskowymi,
zamieszkami, zamachami stanu, buntami i działaniami
terrorystycznymi.
8. Uszkodzeń spowodowanych użyciem
produktu do działań niezgodnych z prawem lub zasadami
użytkowania.
9. Pośrednia strata lub oczekiwany zysk w
jakiejkolwiek formie.
10. Żądania naprawy lub wymiany,
które wykraczają poza okres objęty DJI Care Enterprise.
11.
Dodatkowe opłaty wynikające z ulepszeń technicznych lub poprawy
wydajności.
12. Uszkodzenia wynikające z modyfikacji
niezgodnych z zaleceniami instrukcji obsługi lub użycia
niekompatybilnych akumulatorów, ładowarek lub innych urządzeń
pomocniczych.
13. Uszkodzenia wynikające z korzystania z
akcesoriów, akumulatorów lub oprogramowania innych firm.
14.
Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowaną naprawą lub wymianą
części.
15. Uszkodzenia wynikające z modyfikacji lub
demontażu produktu, które są niezgodne z oficjalną dokumentacją
lub nieautoryzowane przez DJI.
16. Uszkodzenia spowodowane
nieprawidłową instalacją lub użytkowaniem i obsługą niezgodną z
wymaganiami zawartymi w instrukcji obsługi.
17.
Okoliczności określone w warunkach świadczenia usług prowadzące
do zakończenia usługi zastępczej w ramach DJI Care
Enterprise.
18. Wszelkie procesy sądowe, arbitraż lub
wydatki związane z odpowiedzialnością gwarancyjną w ramach DJI
Care Enterprise.
19. Zgłoszenia serwisowe spoza regionu
zakupu.
20. Obrażenia ciała lub uszkodzenia mienia klienta
lub innego personelu spowodowane przez produkt.
1. Uznaje się, że firma DJI wypełniła swoje zobowiązania
wynikające z niniejszych warunków świadczenia usług, a niniejsza
usługa zostanie automatycznie zakończona w przypadku wystąpienia
którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(1)Okres ochrony
DJI Care Enterprise wygasa.
(2) Wszystkie usługi
świadczone przez DJI Care Enterprise zostały wykorzystane.
(3)
Złożyłeś wniosek z własnej inicjatywy o anulowanie usługi DJI
Care Enterprise z potwierdzeniem od DJI.
2. DJI może odmówić świadczenia tej usługi lub zakończyć jej
świadczenie w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych
okoliczności:
(1) Produkt, dla którego żądana jest
usługa, nie został zakupiony za pośrednictwem oficjalnych lub
autoryzowanych kanałów firmy DJI.
(2) Wersja DJI Care
Enterprise nie jest taka sama jak ta, z której zakupiono
powiązany produkt.
(3) Usługa została zamówiona spoza
obszaru objętego usługą.
(4) Data żądania usługi
przekracza okres świadczenia usługi.
(5) Zgłoszenie
serwisowe nie zostało dokonane zgodnie z właściwą procedurą
zgłoszenia serwisowego.
1. Przygotowanie
(1)Przed zakupem usługi DJI Care
Enterprise należy uważnie przeczytać <Politykę prywatności DJI> i warunki usługi DJI Online Repair Request. Po zakupie lub
złożeniu wniosku o korzystanie z usługi DJI Care Enterprise
uznaje się, że użytkownik przeczytał i zgodził się przestrzegać
niniejszej polityki prywatności oraz warunków korzystania z
usługi DJI’s Online Repair Request. Oznacza to, że użytkownik
wyraził zgodę na przekazanie DJI wprowadzonych danych osobowych
i informacji o produkcie oraz upoważnił DJI do wykorzystania
tych informacji podczas świadczenia usług. Informacje o
produkcie obejmują między innymi model i numer seryjny produktu,
dane dotyczące ustawień produktu, dane dotyczące operacji lotu,
środowisko lotu i dane dotyczące lokalizacji.
(2)Przed odesłaniem produktu do wymiany lub naprawy należy wykonać kopię zapasową danych osobowych i/lub usunąć wszystkie dane zainstalowane lub zarejestrowane na produkcie, w tym między innymi obrazy, filmy oraz zainstalowane oprogramowanie i pakiety oprogramowania innych firm. Jeśli takich informacji nie można usunąć, należy je zmodyfikować, aby uniemożliwić innym uzyskanie do nich dostępu lub wykluczyć je z definicji danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli użytkownik nie usunie takich informacji, DJI uzyska do nich dostęp podczas świadczenia usługi i może usunąć takie dane w wyniku świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.
(3) Nie odsyłaj karty SD. Jeśli produkt musi zostać odesłany, upewnij się, że dane na karcie SD zostały wcześniej zarchiwizowane i/lub usunięte. Jeśli nie usuniesz danych z karty SD, DJI uzyska do nich dostęp podczas świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.
2. Proces serwisowy związany z przypadkowym uszkodzeniem
produktu
Jeśli którykolwiek z produktów DJI określonych w
niniejszych warunkach działa nieprawidłowo lub jest uszkodzony,
należy przejść do <strony internetowej usług naprawczych DJI>, aby przesłać „Zlecenie naprawy online”. DJI oferuje
następujące dwa rodzaje usług na całym świecie, których
dostępność zależy od modelu produktu, związanej wersji DJI Care
oraz kraju lub regionu.
(1) Zgłoszenie naprawy online
Rejestracja
zgłoszenia: Wybierz ” Repair ” jako rodzaj usługi w momencie
rejestracji. Wybierając opcję Online Repair Request, należy
wysłać uszkodzony produkt do oficjalnego centrum serwisowego
DJI. Gdy centrum serwisowe potwierdzi stan produktu, możesz
wybrać, czy chcesz skorzystać z DJI Care Enterprise.
Odsyłanie produktu: Po otrzymaniu zlecenia naprawy należy wysłać urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum napraw, zgodnie z umową serwisową dla zakupionej usługi DJI Care Enterprise. Upewnij się, że elementy, które mają zostać odesłane, kwalifikują się do usługi zgodnie z umową. W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać odesłania takich elementów lub odrzucić zgłoszenie usługi DJI Care Enterprise.
Wykrycie uszkodzenia lub nieprawidłowego działania: Centrum serwisowe DJI wykryje uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie produktów użytkownika.
Świadczenie usług: Po potwierdzeniu, że uszkodzenie urządzenia
mieści się w zakresie DJI Care Enterprise, DJI prześle wycenę
kosztów naprawy. Następnie można wybrać naprawę lub wymianę
produktu:
① DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care
Enterprise Basic (plan 2-letni): Po wybraniu usługi wymiany
otrzymasz arkusz wyceny wymiany. Po potwierdzeniu wyceny i
dokonaniu płatności DJI zorganizuje wysyłkę naprawionego lub
wymienionego produktu.
② DJI Care Enterprise Plus: Po
wybraniu usługi wymiany i ustaleniu przez DJI, że wymiana
wchodzi w zakres usługi, opłata odpowiadająca kosztowi naprawy
lub wymiany zostanie odjęta od kwoty usługi. Jeśli saldo
kwoty pokrycia jest niewystarczające do uiszczenia opłaty za
naprawę lub wymianę, konieczne będzie nadrobienie nadpłaconej
kwoty, aby móc skorzystać z usługi naprawy lub wymiany. Po
otrzymaniu potwierdzenia DJI zorganizuje wysyłkę naprawionego
lub wymienionego produktu.
③ Jeśli wybrano usługę DJI Care
Enterprise, należy odesłać oryginalny produkt do DJI, a
oryginalny produkt lub części zostaną odzyskane przez DJI jako
dowód świadczenia usługi. Aby skorzystać z usługi wymiany, DJI
nie przeprowadzi żadnej analizy danych incydentu na uszkodzonym
produkcie w ramach usługi.
Odbiór produktu: Po zakończeniu usługi DJI wyśle urządzenie zastępcze lub naprawiony produkt, który został automatycznie powiązany z DJI Care Enterprise Twojego oryginalnego produktu. Dodatkowo, okres ważności objętych usług, jak również oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu, zostaną odziedziczone.
Uwaga:
Jeśli chcesz skorzystać z usługi wymiany akumulatora
świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus dla Matrice 350 RTK,
Matrice 3D, Matrice 3TD, odeślij akumulator razem z dronem i
wybierz ” DJI Care Battery Replacement” w sekcji „Others” w
„Fill in the Incident Description” podczas żądania usługi
naprawy. W ramach zakresu usługi DJI zapewni usługę wymiany
baterii, odliczając liczbę wymienionych akumulatorów i
odbierając oryginalny akumulator jako dowód wykonania usługi.
(2) DJI Care Express
Rejestracja sprawy i uiszczenie opłat
za usługę: Wybierając DJI Care Express, użytkownik decyduje się
na skorzystanie z usługi wymiany produktów w razie przypadkowego
uszkodzenia i zgadza się, że DJI nie przeprowadzi analizy danych
uszkodzonych produktów podczas usługi wymiany i odzyska
oryginalne produkty jako dowód usługi wymiany. Przed zgłoszeniem
sprawy należy uiścić opłatę za usługę wymiany.
Odsyłanie produktu: Po przesłaniu zgłoszenia należy odesłać wszystkie uszkodzone elementy produktu, które są objęte zakresem usługi, zgodnie z umową serwisową dla DJI Care Enterprise. Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć powiązanych komponentów wymaganych do usługi wymiany, DJI zastrzega sobie prawo do zażądania od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucenia wniosku o wymianę.
Odbiór produktu: Firma DJI wyśle użytkownikowi produkt fabrycznie nowy lub odpowiadający fabrycznie nowemu pod względem wydajności i niezawodności natychmiast po otrzymaniu zwróconego produktu. Jednostka zastępcza zostanie automatycznie powiązana z DJI Care Enterprise oryginalnego produktu, a okres ważności usług objętych gwarancją, jak również oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu, zostaną odziedziczone.
Jeśli zwrócisz swoje urządzenie zgodnie z polityką zwrotów DJI,
możesz poprosić o anulowanie usługi DJI Care Enterprise.
Usługa
DJI Care Enterprise nie może zostać anulowana bez zwrotu
powiązanego produktu DJI lub po rozpoczęciu korzystania z
usługi.
Usługa DJI Care Enterprise nie może zostać
przeniesiona.